Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات مرحله دوم گروه یک لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور با حضور پنچ تیم  پاس بندرگناوه، دریانوردان بوشهر، ایفا اردکان یزد، صدرشیمی یزد و آبی پوشان کرمان به میزبانی شهرستان گناوه از روز دوشنبه هفته جاری آغاز و در روز جمعه پایان یافت و در نهایت چهره دو تیم صعود کننده مشخص شد.

در این رقابت‌ها، تیم صدر شیمی یزد توانست با کسب ۱۲ امتیاز اولین تیم صعود کننده به مرحله پایانی باشد که در روز آخر استراحت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان سه تیم پاس گناوه، ایفا اردکان یزد و دریانوردان بوشهر یک تیم شانس صعود به دور بعدی را داشتند که پاس در روز پایانی این مسابقات به رغم حضور در زمین، به علت حاضرنشدن آبی پوشان کرمان ۳ بر صفر برنده اعلام شد و با کسب ۳ امتیاز توانست مجموع امتیازات خود را به ۶ برساند و تیم دوم صعود کننده شناخته شود.

ایفا اردکان یزد و دریانوردان بوشهر هم در این روز به دیدار هم رفتند که در پایان نماینده یزد ۴ بر ۲ به برتری رسید و همراه با پاس گناوه  ۶ امتیازی شد اما طبق قانون بلحاظ اینکه در مسابقه قبل خود رودرو با نماینده گناوه ۵ بر ۴ باخته بود از صعود به مرحله بعد بازماند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر گناوه لیگ برتر فوتبال فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه لیگ برتر فوتبال بوشهر گناوه لیگ برتر فوتبال فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی