Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:37:15 GMT

نه سید جلال نه وریا ؛ کاپیتانها در جایگاه ویژه

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۹۵۲

نه سید جلال نه وریا ؛ کاپیتانها در جایگاه ویژه

نه سید جلال حسینی و نه وریا غفوری، هیچکدام از کاپیتان‌های اصلی آبی و قرمز در بازی فردا حضور ندارند.

به گزارش "ورزش سه" فهرست 23 نفره استقلال برای دربی در شرایطی منتشر شد که اثری از وریا غفوری در آن نیست؛ حال آن‌که سیدجلال حسینی نیز از همان بازی مقابل نفت مسجدسلیمان مشخص بود که حسینی جایی در ترکیب پرسپولیس در بازی آینده ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو بازیکن با سابقه گلزنی در دربی، در مدتی طولانی از مهره‌های اصلی تیم‌شان در این مسابقه دشوار بوده و عصای دست سرمربی تیم برای نتیجه‌گیری؛ اما مصدومیت هر دوی آن‌ها را از دور رقابت خارج کرده است.

 

وریا در بازی مقابل نفت آبادان و در اواسط نیمه دوم، از منتهی الیه سمت راست زمین و از نیمه شمالی بیرون رفت و سیدجلال حسینی هم بعد از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان، دیگر در ترکیب سرخ‌پوشان حاضر نشده تا مدافعان جوان‌تر به جای او سنگر مقابل گلر تیم را مرتب کنند.

 

نکته جالب این‌که سیدجلال و وریا قبلاً موقعیتی همسان را تجربه کرده و این بار اول‌شان نیست که اسم‌شان به صورت مشترک تیتر روزنامه‌ها می‌شود؛ مهم‌ترین اتفاق مشترک بین این دو، خط خوردن نام‌شان از فهرست کارلوس کی‌روش پیش از رقابت‌های جام جهانی 2018 است که جنجالی بزرگ را پیرامون این دو به وجود آورد. البته وریا غفوری بعد از آن و در تورنمنت جام ملت‌های آسیا دوباره به تیم ملی دعوت شد اما سیدجلال با وجود درخشش، دیگر در جمع ملی‌پوشان قرار نگرفت.

 

با این‌حال او همچنان به حضورش در عرصه باشگاهی ادامه داده و حالا دوست دارد یکبار دیگر جام قهرمانی را بالای سر بگیرد تا به رکوردی دست‌نیافتنی و عجیب و غریب برسد.

 

در مورد وریا غفوری باید گفت که جایگزین او در خط دفاعی استقلال هنوز مشخص نیست اما احتمالا این نقش به کوین یامگا می‌رسد اما با توجه به این‌که پرسپولیس در هفته‌های گذشته از علی نعمتی به جای سیدجلال استفاده کرده، مشخص است که غیبت سیدجلال حسینی توسط چه بازیکنی جبران می‌شود.

وریا غفوری دربی (داربی) استقلال تهران سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری دربی داربی استقلال تهران سید جلال حسینی پرسپولیس تهران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی ملوان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی مثل همه بازی‌ها سخت است و امسال بازی آسان وجود ندارد و نتایج هفته‌های اخیر این را ثابت می‌کند. تیم‌های در خطر سقوط و مدعی در نیم فصل تقویت شدند. در هفته‌های اخیر هم ما با تیم‌های مدعی و در خطر سقوط بازی داشتیم و کار سختی بود.

تشنه برد هستیم
برای بازی فردا زمان زیادی برای تمرینات تاکتیکی نداشتیم ولی بازیکنان شناخت کافی را از هم دارند و فقط بحث‌های آنالیزی داریم. بعد از سه هفته نبردن تشنه برد هستیم. کاملا برای بازی آماده هستیم و از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند. هواداران ما از نظر اخلاقی و فرهنگی فوق العاده هستند، هم آقایان و هم بانوان‌. فردا هم دوست داریم کنار ما باشند‌.

بازیکنان بی انگیزه در ترکیب جایی ندارند
ما در هفته‌ گذشته جلسات آنالیزی و توجیهی برگزار کردیم و خواستیم با تمرکز بالا بازی کنند و انگیزه گذشته را از دست ندهند. اگر غفلت کنیم همین جایگاه هم از دست می‌دهیم. ما از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که انگیزه کافی را داشته باشند وگرنه در ترکیب ما سخت قرار می‌گیرند. باید بدانند جایگاه چهارم بهتر از پنجم است. هرچقدر تنزل داشته باشیم در آینده کاری همه‌مان تاثیر منفی دارد. باید مصمم باشیم و با تمام وجود بازی کنیم. وقتی اختلاف یک گل هست هر لحظه ممکن است بازی مساوی شود. در بازی برگشت با استقلال خوزستان همه چیز برعکس شد و آنها گل مساوی را به ما زدند. بازی با استقلال خوزستان ضعیف‌ترین بازی فصل ما بود.

باید برای رتبه چهارمی تلاش کنیم
سخت است ولی دور از دسترس نیست. اگر ما غفلت نکنیم تیم‌های پایین‌تر به ما نمی‌رسند. ما نیم نگاهی به رتبه چهارم داریم و روی کاغذ شانس سومی هم داریم‌. ما باید برای چهارمی تلاش کنیم و این کار بزرگ را انجام بدهیم. ما کوتاه نمی‌آییم. من خودم جاه طلبم و از بازیکنانم هم این را می‌خواهم.

مصدومیت‌های جزئی داریم
ما محروم نداریم ولی مصدومیت‌های جزئی داریم چون بازی‌ها نزدیک است و باید با آن کنار بیاییم.

اهدای خون یک روز پیش از بازی
در انزلی این مشکل هست و من هم اُ منفی هستم و خواستم یک قدم کوچک بردارم و انشاالله که قبول باشد و خدا بپذیرد. از همه انزلی‌چی‌ها می‌خواهم که به هم‌نوعان‌شان کمک کنند.

دیگر خبرها

  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)