Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@12:34:33 GMT

ابراهیم عزیزی رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۲۷۷

ابراهیم عزیزی رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس شد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، با برگزاری انتخابات فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس به عنوان رئیس و زاهدی نماینده کرمان به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، فراکسیون جنوب کشور متشکل از نمایندگان استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جمعا ۶۴ نماینده، عضو این فراکسیون هستند که با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان‌های جنوبی کشور برای توسعه فراگیر تشکیل شده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این انتخابات هدف از تشکیل فراکسیون جنوب را همگرایی و همدلی بیشتر برای توسعه مطلوبتر در استان‌های عضو اعلام کرد.

ابراهیم عزیزی افزود: برای انجام پروژه‌های بزرگ در حوزه آب، ریل، راه و. وجود یک فراکسیون با این ظرفیت بسیار ضروری بود تا بتوان این امور را با یک انسجام و وحدت رویه مناسب دنبال کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: وجود یک فراکسیون قدرتمند در جنوب کشور موجب خواهد شد تا مطالبات این منطقه نیز با هم فکری و هم گرایی زودتر به نتیجه برسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی بیماری اس ام ای فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی ابراهیم عزیزی آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی بیماری اس ام ای فراکسیون جنوب جنوب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی قلهکی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اظهارات بانکی پور نماینده مجلس: الان در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن!

پی نوشت: این اظهارات (بر فرضِ صحت!) صرفا به دردِ ارائه در جلسات قرارگاه ها و مجموعه های سازمانی می‌خورد و انتشار رسمی آن، روابط گسترده ما را با همسایه مهم مان، دچار مشکل جدی می کند.

حتما آقای بانکی پور جلسه ارائه گزارش کارگروه آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب را به خاطر دارند که پس از آن رهبری گفتند از ناراحتی تا صبح نخوابیدم.

فهمِ منشاءِ مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور توسطِ بانیان امر، ایرادِ جدی دارد!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903102

دیگر خبرها

  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران