Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان نفرات برتر رقابت های اتومبیلرانی تایم تریل خوزستان در دو بخش آقایان و بانوان شناخته شدند.

مسابقات تایم تریل اتومبیلرانی خوزستان امروز دوازدهم آذر ماه در دو بخش آقایان و بانوان و در کلاس های ۱۵۰۰ + و ۱۵۰۰- و حرفه ای آزاد در پیست اتومبیلرانی غدیر هواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در کلاس ۱۵۰۰ + آقایان، امین حیدری از اهواز به قهرمانی رسید، امیرحسین افشارنسب از امیدیه دوم شد و سینا متقی از اهواز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلاس ۱۵۰۰- خلیل عساکره از آبادان مقام نخست را به خود اختصاص به دست آورد، حمید نبهانی از اهواز نایب قهرمان شد و محمد خنیفر از آبادان سوم شد.

در کلاس آزاد حرفه ای نیز سیاوش رحیمی از ماهشهر، سعید محمدیان از همدان و جمشید جمشیدی از آبادان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در کلاس ۱۵۰۰ + بخش بانوان، فاطمه احمدی از ماهشهر اول شد، مریم پولادی از امیدیه مقام دوم را کسب کرد و مینا وزیری پور از اهواز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

این جشنواره در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری، طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار شد.

عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال و در نهایت این جشنواره در روز ششم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و امروز با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کرده بودند و براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته ای با هم به رقابت کردند.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

کد خبر 6093177

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۵۰۰ کلاس در هرمزگان در دولت سیزدهم/ رشد ۶۲درصدی قبولی پزشکی
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند