Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر و رم شنبه شب برای صد و هفتاد و هفتمین بار در لیگ ایتالیا به مصاف هم می روند.

در چارچوب هفته شانزدهم سری آ در فصل 2021/22، آاس رم میزبان اینتر خواهد بود. 

اخبار پیش از مسابقه

سیمونه اینزاگی: دیدار با مورینیو، سرمربی فاتح سه گانه خوشحال کننده خواهد بود

دستان خالی مورینیو برای تقابل با اینتر؛ مصدومیت چند هفته ای الشعراوی

مشخصات مسابقه بین تیم های آاس رم و اینتر زمان برگزاری: شنبه 13 آذر 1400 (4 دسامبر 2021) / ساعت 20:30 به وقت ایران محل برگزاری: رم، ورزشگاه المپیکو داور: مارکو دی بلو بررسی وضعیت تیم های آاس رم و اینتر و رتبه آنها در جدول

اینتر پس از پیروزی 2-0 مقابل اسپتزیا که باعث شد سیمونه اینزاگی برای اولین بار در این فصل از سری آ 3 برد متوالی را تجربه کند، برای دیدار با رم آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب پیروزی در این دیدار برای اینزاگی به دو جهت اهمیت خواهد داشت؛ هم به این دلیل که او به عنوان یک لاتزیویی در مقابل رم قرار می گیرد و هم اینکه او می داند از آنجا که ناپولی صدرنشین با آتالانتای رده چهارمی بازی دارد، پیروزی مقابل جالوروسی می تواند باعث افزایش فاصله تیمش با آتالانتا و یا حتی گرفتن جای ناپولی در جدول شود. نراتزوری 2 امتیاز از ناپولی و 1 امتیاز از میلان کمتر دارد درحالی که 3 امتیاز از آتالانتا بیشتر جمع آوری کرده است. علاوه بر این پیروزی افعی ها مقابل گرگ ها می تواند روحیه آنها قبل از دیدار سه شنبه شب مقابل رئال مادرید را نیز بیشتر کند.

رم نیز غائبین زیادی برای بازی فردا دارد و می داند کارش برابر تیمی که بهترین خط حمله و دومین خط دفاعی برتر سری آ را در اختیار دارد دشوار است. با این حال رم همچنان می تواند برای کسب نتیجه روی امتیاز میزبانی حساب کند. تنها شکست این فصل اینتر در ورزشگاه المپیکو رقم خورده است (مقابل لاتزیو) و شاید تیم پایتخت نشین باعث شود خاطره نراتزوری از این ورزشگاه در سال 2021 تلخ تر شود. جالوروسی که در آخرین بازی خود با نتیجه 1-0 از بولونیا شکست خورده است، می داند در صورت لغزش در بازی فردا جایگاه پنجمی خود در جدول را از دست خواهد داد زیرا سه تیم فیورنتینا، یوونتوس و بولونیا فقط یک امتیاز کمتر دارند.

بدون شک جالب ترین و مهم ترین نکته بازی فردا تقابل ژوزه مورینیو با اینتر است. آقای خاص که یکی از دو مربی برتر تاریخ اینتر محسوب می شود (در کنار هلنیو هررا)، دو سال در این تیم کار کرده و پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل 2009/10 با چشمانی اشک بار (صحنه در آغوش گرفتن ماتراتزی) از جمع آبی و مشکی پوشان جدا شده است. مورینیو جایگاه ویژه ای در بین طرفداران نراتزوری دارد و او حتی در هفته قبل گفته بود که باید از نظر احساسی خود را برای دیدار با اینتر آماده کند. حالا باید دید سرمربی پرتغالی در اولین تقابلش با افعی چه نتیجه ای کسب خواهد کرد. 

رده تیم برد تساوی باخت گل زده گل خورده امتیاز 3 اینتر 10 4 1 36 15 34 5 رم 8 1 6 24 16 25 ترکیب احتمالی تیم های آاس رم و اینتر (هواسکورد)

غائبین بازی مصدومان: در رم آفنا جیان به کرونا مبتلا شده در حالی که اسپیناتزولا، پلگرینی و الشعراوی مصدوم هستند. در اینتر نیز رانوکیا، کولاروف و دارمیان دچار مصدومیت عضلانی شده اند در حالی که در مورد رسیدن دی فرای به بازی شک و تردید زیادی وجود دارد. محرومان: در اینتر محرومی وجود ندارد اما در رم آبراهام و کارسدورپ به علت 5 کارته شدن بازی فردا را از دست خواهند داد. در خطر محرومیت: کریستانته، مانچینی و زانیولو از رم 4 کارته هستند و در صورت دریافت کارت زرد یک بازی محروم می شوند. بهترین بازیکنان دو تیم آاس رم و اینتر در زمینه گل و پاس گل

مصاف های اخیر آاس رم و اینتر در سری آ

نکات آماری اینتر و رم تاکنون 176 بار در سری آ به مصاف هم رفته اند. 73 برد سهم نراتزوری و 49 برد سهم جالوروسی بوده درحالی که 54 مسابقه نیز با نتیجه مساوی بین دو تیم خاتمه یافته است. در 88 تقابل تیم های اینتر و رم در سری آ که در پایتخت ایتالیا برگزار شده، 28 پیروزی سهم نراتزوری و 34 پیروزی سهم جالوروسی بوده است (به همراه 26 تساوی). اینتر بیشترین بردهایش در تاریخ سری آ را مقابل تیم های بولونیا و رم به دست آورده است (مقابل هر دو 73 پیروزی). تقابل اینتر و رم، پرگل ترین دیدار بین دو تیم مشخص در تاریخ سری آ محسوب می شود (511 گل). در این 176 بازی بین دو تیم، 284 گل اینتر و 227 گل رم به ثمر رسانده اند. اینتر در هریک از 4 دیدار آخر خود مقابل رم در ورزشگاه المپیکو حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. رم نیز در هریک از 3 بازی آخر خانگی خود مقابل اینتر دقیقا 2 گل زده است. اینتر در 8 مسابقه آخر خود مقابل رم شکست ناپذیر بوده است. اینتر در 30 مسابقه از 33 بازی آخر خارج از خانه خود در سری آ شکست ناپذیر بوده است. رم در 12 بازی آخر خانگی خود مقابل اینتر در سری آ فقط 1 بار شکست خورده است (به همراه 5 پیروزی و 6 تساوی) و در هر 3 دیدار خانگی آخر خود مقابل نراتزوری به تساوی رسیده است. ژوزه مورینیو تاکنون فقط در 1 مسابقه از 45 بازی خانگی خود در سری آ باختن را تجربه کرده است (34 برد، 10 تساوی و 1 باخت در بازی های خانگی/ 38 بازی از این 45 دیدار خانگی مورینیو با اینتر بوده است). اینتر در تمام 34 بازی آخر خود در سری آ موفق به گلزنی شده است. آخرین مرتبه ای که نراتزوری در گلزنی ناکام بوده به ژانویه 2021 و تساوی بدون گل با اودینزه باز می گردد. اینتر به مانند سال 2002 در تمام 17 بازی آخر خارج از خانه خود در سری آ موفق به گلزنی شده است. اگر نراتزوری در مقابل رم نیز موفق به گلزنی شود، به بهترین رکورد تاریخ خود در زمینه گلزنی در بازی های متوالی خارج از خانه می رسد (18 بازی در سال 1951). اینتر در این فصل از سری آ 13 گلزن متفاوت داشته که از این حیث بهترین تیم لیگ ایتالیا است. مخیتاریان در هر 3 بازی قبلی خود با لباس رم مقابل اینتر روی یک گل تاثیر داشته است (2 گل و 1 پاس گل).  لائوتارو مارتینز در 6 مسابقه ای که مقابل رم انجام داده در گلزنی ناکام بوده که این بیشترین تعداد بازی بدون گل او مقابل یک تیم در سری آ به حساب می آید. پیش بینی نتیجه بازی (هواسکورد)

آاس رم 1-2 اینتر

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! پشت پرده اجاره میلیاردی آزادی | تبلیغات محیطی؛ نصف مال من، نصف مال خودم! (آیتم ویژه طرفداری) تحریم نشست خبری پرسپولیس پیش از دربی خوان لاپورتا: برای من دمبله بهتر از ام باپه است 801 گل کریستیانو رونالدو به تفکیک تیم ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آاس رم و اینتر اینتر و رم بازی فردا خود مقابل بازی آخر مقابل رم آخر خود دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری پس از اینکه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و در ضربات پنالتی دو ضربه دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را مهار کرد و مقدمات صعود تیمش را فراهم ساخت، در دیدار برابر فولاد خوزستان روی نیمکت نشست و به نوعی یک جلسه استراحت داشت، اما بازگشت او در جدال با پیکان همراه با کلین‌شیت شد.

احمد گوهری، دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک، در مسابقه دیروز با یک عملکرد موفق در مقابل تیم پیکان، پیروزی یک بر صفر را همراه با تیمش به دست آورد، ولی بازی آینده او مقابل تیم صنعت نفت نیز خاص خواهد بود و این گلر برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

عملکرد درخشان احمد گوهری در دروازه‌ی تیم آلومینیوم اراک، موجب شد که تیمش به پیروزی یک بر صفر در مقابل پیکان برسد و نقش مهمی در این بازی با خروج‌های به‌موقع و بازی‌سازی از عقب زمین برای مدافعان و بازیکنان هجومی تیمش داشت.

احمد گوهری پس از دیدار حذفی مقابل پرسپولیس و تیم سابقش، در جدال با پیکان توانست هفتمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند و علاوه بر آن، یک برد مهم را همراه تیمش برای صعود به رده هشتم جدول تجربه کند و امیدوار است این روند را در مسابقات آینده نیز ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • گلر نساجی قول داد: زود جبران می‌کنیم
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • دیدار احساسی دو بازیگر سریال دونگ‌یی بعد از ۱۳ سال
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی