Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ؛  اسلامی مدیر هماهنگی و بهینه‌سازی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مراحل تکمیلی بی سیار ٦٣ کیلوولت پست چاهان انجام گردید و با حذف کت‌اوت فیوز ٦٣ کیلو‌ولت پست مذکور و نصب بریکر و سایر تجهیزات مربوطه، حفاظت‌های الکتریکی پست نیز بزودی در مدار قرار خواهند گرفت و عملیات مانور تجهیزات نیز با نصب یکدستگاه تابلو کنترل بصورت ریموت در دسترس بهره‌برداران پست خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اسلامی افزود: در سال گذشته با نصب فیدرخانه ٢٠ کیلوولت با ظرفیت ٤ دستگاه فیدر خروجی و یکدستگاه اینگامینگ جهت جمع آوری اتو ریکلوزر‌های ٢٠ کیلوولت پست و افزایش قابلیت اطمینان، بارگیری از این پست افزایش یافته است.

 مدیر هماهنگی و بهینه‌سازی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان همچنین عنوان کرد: در ابتدای امسال  خط ٦٣ کیلوولت جناقی پست چاهان که در زمان طوفان و بارندگی دچار اتصالی و قطعی‌های مکرر می‌شد با اصلاح و بهسازی در ساختار خطوط فاز‌های آن شرایط مطلوبی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

(تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل

دیگر خبرها

  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل