Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونای شکننده این روزها زمانی برای کادر پزشکی توانمندش شناخته می شد، قرار است شخصی به باشگاه برگردد که ریاست آن کادر را بر عهده داشت. 

ریکارد پرونا فاصله زیادی تا حضور دوباره در بارسلونا ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از AS، کمتر بازیکنی در بارسلونا پیدا می شود که در فصل جاری طعم مصدومیت را نچشیده باشد، اوضاع وقتی بدتر می شود که برخی از آنها پس از بازگشت به میادین، دوباره مصدوم می شوند (مثل سرجی روبرتو و آنسو فاتی طی هفته های اخیر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدن این مشکلات نیاز به چشم مسلح ندارد و ژاوی هم به طبع از این قضیه آگاه است. پس از ایجاد تغییرات در کادر بدنسازی و درمانی، حالا نوبت به آوردن جانشنین باتجربه و شایسته برای کادر سابق رسیده است. دکتر ریکارد پرونا در آستانه بازگشت به بارسلونا قرار دارد. هنوز برخی جزئیات قرارداد باقی مانده اند اما همه چیز حاکی از این هستند که پرونا در اواخر ماه جاری به بارسلونا برمی گردد و قرارداد او تا سال 2024 اعتبار خواهد داشت. خوان لاپورتا هم در مصاحبه اخیرش مهر تاییدی بر این موضوع زده است. پرونا یک شخصیت سرشناس در در شهر و باشگاه بارسلونا به حساب می آید که از سال 1996 تا 2020 ریاست کادر پزشکی کاتالان ها را بر عهده داشت.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! پشت پرده اجاره میلیاردی آزادی | تبلیغات محیطی؛ نصف مال من، نصف مال خودم! (آیتم ویژه طرفداری) تحریم نشست خبری پرسپولیس پیش از دربی خوان لاپورتا: برای من دمبله بهتر از ام باپه است 801 گل کریستیانو رونالدو به تفکیک تیم ها

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند

دریافت 61 MB

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش «گالیله»، ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی  که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد.

قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه  بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ‌، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است.

نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز  محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

فروش بلیت این نمایش در سایت تیوال از طریق لینک tiwall.com/s/galilei3  و همچنین فروش بلیت ردیف هفت نیز در سایت گیشه تئاتر در دسترس علاقه‌مندان است.

صبا کریمی

دیگر خبرها

  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه