Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:25:16 GMT

شکست تیم هندبال بانوان به تیم صاحب سبک رومانی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۵۹۷

شکست تیم هندبال بانوان به تیم صاحب سبک رومانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان که برای اولین بار در تاریخ در این رشته و در بین تیم‌های توپی بانوان راهی دیدارهای جهانی شده است در اولین مسابقه خود در این رویداد به مصاف تیم رومانی رفت.

هندبالیست‌های کشورمان امروز جمعه در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جهانی هندبال بانوان در اسپانیا مقابل تیم قدرتمند رومانی قرار گرفتند و در پایان شکست را پذیرا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی که با قضاوت کوبل داوری از روسیه در ورزشگاه کاستلو برگزار شد، تیم ملی کشورمان با ترکیب فاطمه خلیلی، الناز قاسمی، مینا وطن‌پرست، شیما زارع، مریم یوسفی، نوریه عباسی و حدیثه نوروزی بازی را آغاز کرد و در نهایت با نتیجه ۳۹ بر ۱۱ بازی را به حریف واگذار کرد. نیمه نخست این دیدار نیز ۲۰ بر ۳ به سود رومانی به پایان رسید.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها روز ۱۶ آذرماه، از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف نروژ می‌رود.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ الی ۲۸ آذرماه در اسپانیا برگزار می‌شود.

کد خبر 5366790

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال هندبال بانوان مسابقات قهرمانی جهان رومانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال دربی 97 دربی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران یحیی گل محمدی تنیس روی میز تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم ملی فوتبال ایران فوتسال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه