Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:55:33 GMT

پیولی: به تقویم فشرده بازی‌ها عادت کرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۶۴۰

پیولی: به تقویم فشرده بازی‌ها عادت کرده‌ایم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش زمانبندی خاص خودش برای تقویم فشرده دیدارها را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو میزبان سالرنیتانا خواهد بود.

این در حالی است که شاگردان پیولی چهارشنبه شب دیدار هفته چهاردهم خود را برابر جنووا برگزار کرده و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیولی درباره نزدیکی دیدارهای این تیم گفت:« ما به این تقویم فشرده عادت کردیم و زمانبندی خودمان را داریم. گاهی فاصله زمانی بسیار کم است اما ما حریفان را به خوبی بررسی کرده‌ایم، انرژی بازیکنان را برگرداندیم و به خوبی برای این بازی آماده هستیم.»

سیمون کیائر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو قادر به همراهی تیمش نیست و پیولی در این باره اظهار داشت:« ما از کیفیت این بازیکن خبر داریم. حضوراو در تیم به دلیل کاریزما و شخصیتی که دارد بسیار مهم است. ما همه به او نزدیک هستیم و برای او نگرانیم اما می‌دانیم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت و بر این مشکل غلبه می‌کند چون شخصیت قدرتمندی است.»

 

 

او اضافه کرد:« اگر مصدومیت بلند مدت او تایید شد، مشخصا باور در پنجره نقل و انتقالات حضور داشته باشیم. اما تنها برنامه‌ای که داریم برای بهبود شرایط تیم است. تغییرات ایجاد شده برای بهبود شرایط تیم ارزشمند است. اگر لزومی به انجام این کار باشد، باشگاه برای آن آماده خواهد بود.»

این مربی ایتالیای همچنین درباره بازی روز شنبه گفت:« بازی از نظر حفظ ثبات تیم بسیار مهم است. ما فرصت دیگری داریم که نشان دهیم تیمی قدرتمند هستیم. حریف ما بسیار سرسخت است و زمانی که مالکیت توپ را در اختیار ندارد می‌تواند بسیار آزاردهنده ظاهر شود. آنها با قدرت و سرسختی برای بازپس‌گیری توپ تلاش می‌کنند. ما می‌خواهیم عملکرد بسیار خوبی در این بازی به نمایش بگذاریم.»

میلان در حال حاضر با 35 امتیاز از 15 بازی در رتبه دوم جدول رده‌بندی جای گرفته و تنها یک امتیاز با ناپولی صدرنشین فاصله دارد. اینتر نیز که در رده سوم قرار دارد به فاصله یک امتیازی روسونری رسیده و پیروزی در این بازی برای آنها اهمیت بسیاری دارد.

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان - جنوا؛ ترکیب رسمی

روسونری پس از ناکامی در 5 بازی اخیر، امیدوار به پیروزی مقابل جنوا است.

طرفداری | میلان و جنوا امروز در دیداری از چارچوب هفته سی‌وپنجم سری آ ایتالیا فصل 24-2023 به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی میلان و جنوا تاریخ برگزاری: یک‌شنبه، 16 اردیبهشت 1403 (5 می 2024) ساعت برگزاری: 19:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سن سیرو، میلان هفته برگزاری: هفته سی‌وپنجم سری آ، فصل 24-2023 داور: الساندرو پرونترا ترکیب ابتدایی میلان و جنوا

  میلان (1-2-3-4): اسپورتیلو | فلورنتزی، توموری، گابیا، تئو هرناندز | بن ناصر، ریندرس | چوکووئزه، پولیشیچ، لیائو | ژیرو

جنوا اعلام می شود

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان - جنوا؛ ترکیب رسمی
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی