Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-04@03:29:28 GMT

بازنده دربی درگیر حاشیه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۶۵۷

بازنده دربی درگیر حاشیه می‌شود

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: پرسپولیس در حال حاضر آرامش بیشتری نسبت به استقلال دارد و به همین دلیل برنده نود و هفتمین شهرآورد است.

به گزارش«جنوب نیوز»، محمود کلهر اظهار داشت: شهرآورد نود و هفتم به دلیل آنکه سرخآبی‌ها در کورس قهرمانی قرار دارند، از حساسیت زیادی برخوردار است. همچنین هر تیمی که برنده شهرآورد شود، ادامه لیگ برتر را با برنامه، روحیه و بدون حاشیه طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از شکست یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس به سرعت مشکلات حاشیه‌ای گریبان آن تیم را خواهد گرفت. وقتی تیمی نتیجه‌ای بدست نیاورد به یقین درگیر حاشیه می‌شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به اینکه برد این شهرآورد برای استقلال هم اهمیت زیادی دارد، گفت: این دیدار بسیار حساس است و تیمی می‌تواند موفق شود که بدون حواشی و با آرامش بازی کند. پرسپولیس به این آرامش رسیده زیرا در رده دوم جدول قرار دارد و شرایط امنی پیدا کرده است. به همین دلیل این بازی را می‌تواند به نفع خود به پایان برساند. هر چند در برخی از شهرآوردها نتایج خوبی کسب نکرده است.

وی نقطه ضعف استقلال را در بخش دفاعی دانست و ادامه داد: مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر مشکلات زیادی دارند. آبی‌ها موقعیت‌های بسیاری ایجاد می‌کنند اما به گل نمی‌رسند.

 کلهر با اشاره به اینکه خط هافبک پرسپولیس دچار مشکل بود، گفت: با آمدن کمال کامیابی‌نیا این خلا پر شد و ارتباط خط دفاع و حمله خوب شده است و سرخ‌ها می‌توانند شرایط بهتری داشته باشند.

وی پیش بینی خود از نتیجه این دیدار را برتری یک بر صفر پرسپولیس عنوان کرد و افزود: امیدوارم شهرآورد سرخآبی‌ها بازی قشنگی باشد و گل‌های زیادی در این دیدار رد و بدل شود. هر تیمی که برنده این بازی شود تا آخر فصل بدون جنجال و حاشیه خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره خاطرات جذاب خود از بازی در شهرآورد سرخآبی‌ها خاطرنشان کرد: در سی و نهمین شهرآورد برای پرسپولیس بازی می‌کردم. این بازی در ۱۳۷۳ در بندرعباس برگزار شد و با تساوی ۲ بر ۲ و درگیری مجتبی محرمی و امیر قلعه نویی و هجوم تماشاگران به زمین،  نیمه تمام ماند. به همین دلیل  این دیدار تجدید شد. پس از این درگیری سرخآبی‌ها در کنار هم در هواپیما نشستند اما دیدار بعدی بدون تماشاگر بود و جذابیت نداشت.

وی ادامه داد: نخستین شهرآورد را با تیم استقلال در سال ۱۳۶۷ تجربه کردم و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی نتوانستیم یک پنالتی را گل کنیم.

نود و هفتمین شهرآورد سرخآبی‌های پایتخت ۱۳ آذر ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه برگزار می‌شود. 

منبع: ایرنا

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: سرخآبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟

دیدار تیم‌های فوتبال ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران روز ۱۱ اردیبهشت امسال به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد و تیم میزبان توانست با برد یک بر صفر مقابل تیم تهرانی، کمی به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده و از منطقه خطر جدول لیگ دسته ۲ فاصله بگیرد.

در این دیدار حسین پرورش تک گل بازی را برای تیم ۹۰ ارومیه زد تا این تیم با سه امتیازی که کسب کرد به ۳۰ امتیازی برسد و از منطقه خطر چهار امتیاز فاصله داشته باشد؛ چهار امتیازی که می‌تواند در ۲ هفته پایانی رقابت ها، این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد.

اما این دیدار، یک حاشیه داشت که در دقیقه ۱۱ رقم خورد و آن، درگیری صورت گرفته بر سر سیلی‌ای بود که مدیر تیم ۹۰ ارومیه به مربی تیم اسپاد تهران زد.

در این فیلم دیده می‌شود که مدیر تیم ۹۰ ارومیه پس از حواشی ایجاد شده در کنار زمین، به صورت مربی تیم اسپاد سیلی می‌زند که با واکنش اعضای کادر فنی مواجه می‌شود.

در پی انعکاس این خبر در رسانه‌های مختلف، مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه با انتشار ویدئویی به این موارد واکنش نشان داده و توضیحاتی ارائه کرده است.

یحیی بهاری در این باره گفت: هرگونه بی اخلاقی در فوتبال را رد کرده و با آن می‌کنیم، اگر کسی هم مرتکب بی اخلاقی شده، قطعا توسط ارکان فدراسیون فوتبال مورد مواخذه قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مربی تیم اسپاد به لحاظ اخراج از مسابقه توسط داور، حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود.

وی اظهار کرد: این امر موجب ایجاد تنش و حاشیه در مسابقه شده بود و عوامل حاشیه زمین بیشترین سعه صدر را نشان دادند تا بازی وارد حاشیه نشود.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه ادامه داد: تیم نود ارومیه نیاز به سه امتیاز این بازی داشت و به صورت جوانمردانه داخل زمین سه امتیاز را گرفته است.

بهاری گفت: جلو حق گردن ما از مو باریک‌تر بوده و مقابل ظلم بی پروا خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • عکس| سرخپوست‌ها در بازی پرسپولیس!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال