Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با اشاره به یکی از دربی‌هایی که حضور داشته، از درسی گفت که شوت کریم باقری به او داده است. - اخبار ورزشی -

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار امروز استقلال و پرسپولیس در قالب دربی پایتخت، اظهار داشت: این مسابقه همیشه حساسیت‌های زیادی داشته و هیچ وقت نمی‌توان در این بازی به شرایط جدولی تیم‌ها نگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران دو تیم روی این بازی خیلی حساس هستند و نتیجه‌ای که به دست می‌آید شاید تا مدت‌‌ها اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: هر تیمی که بتواند از لحاظ روحی و روانی وضعیت بهتری در زمین داشته باشد، از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است. من در 6 دربی به میدان رفتم و می‌دانم که شرایط فنی‌ تیم‌‌ها روی نتیجه خیلی تاثیر نمی‌گذارد. خیلی‌ اوقات استقلال بهتر بوده ولی نتیجه نگرفته و گاهی وقت‌ها هم برعکس این اتفاق رخ داده است.

سیدصالحی که سابقه بازی در هر دو تیم را در کارنامه دارد، عنوان کرد: هر دو تیم شرایط نسبتاً‌ ایده‌آلی دارند ولی نمی‌توان گفت صددرصد آماده هستند. تیم فرهاد مجیدی ابتدای فصل تغییراتی داشته و بازیکنانی مثل شیخ دیاباته و مهدی قایدی را از دست داد. در آن سمت یحیی گل‌محمدی نیز دیگر احمد نوراللهی را در اختیار ندارد.

بخت خوش پرسپولیس در دربی‌های آذر

مهاجم پیشین فوتبال ایران گفت: شرایط دربی قابل پیش‌بینی نیست و همه چیز به داخل زمین برمی‌گردد. جنگ میانه میدان در این بازی تعیین‌کننده است. اگر بازی به نحوی رقم بخورد که در ابتدای مسابقه یکی از تیم‌‌ها گل بزند، می‌توانیم انتظار بازی زیبایی را در ادامه داشته باشیم ولی اگر نیمه نخست بدون گل دنبال شود، ممکن است حساسیت بالای بازی باعث شود این نتیجه تا پایان حفظ شود و تیم‌ها خیلی ریسک نکنند.

سیدصالحی با اشاره به یکی از تجربیاتش در این بازی یادآور شد: اتفاق خاصی که همیشه یادم می‌آید دربی شصت و هشتم بود که ما (استقلال) با نتیجه دو بر یک از پرسپولیس شکست خوردیم. در آن بازی من در دقایق آخر یک موقعیت صددرصد گل را از دست دادم و دقایقی بعد کریم باقری آن شوت زیبا را زد و ما بازی را باختیم. از آن صحنه و آن بازی این درس را گرفتم که دربی بازی لحظه‌هاست و هر تیمی که تا آخرین لحظه تلاش کند و تمرکز داشته باشد، می‌تواند برنده باشد.

به گزارش تسنیم دیدار استقلال و پرسپولیس که دربی شماره 97 این دو تیم به شمار می‌رود از ساعت 16:15 امروز (شنبه 13 آذر) با قضاوت موعود بنیادی‌فر آغاز خواهد شد.

لیست بازیکنان استقلال برای دربی مشخص شد/ مظاهری باز هم خط خورد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم باقری استقلال پرسپولیس کریم باقری استقلال پرسپولیس دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید

دو تیم پرسپولیس و سپاهان در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب قرمزها است.

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس است. این مهاجم در ابتدای فصل جاری بعد از سه سال حضور در پرسپولیس به دلیل اختلافاتی که با مدیریت باشگاه بر سر تمدید قرارداد داشت، از این تیم جدا شد. این مهاجم ۳۳ ساله بعد از آنکه با پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد نتوانست توافق کند با سپاهان وارد مذاکره شد و در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان راهی اصفهان شد تا لباس طلایی‌پوشان دیار زاینده رود را بر تن کند اما این موضوع تازه شروع دردسرهای این مهاجم بود.

با توجه به قانون سقف بودجه که توسط فدراسیون فوتبال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وضع شد، سپاهانی‌ها برای ثبت قرارداد بسیاری از بازیکنان خود از جمله آل‌کثیر با مشکل جدی روبه‌رو بودند و این باشگاه برای استفاده از بازیکنان خود نیاز داشت تا قرارداد بازیکنان خود را اصلاح کند.

آل کثیر در شرایطی در نوزدهم تیر ماه سال ۱۴۰۲ به سپاهان پیوست که مجوز بازی او ۴ ماه بعد یعنی در مهر ماه صادر شد آن هم درحالی که هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته بود. با ثبت قرارداد این مهاجم ۳۳ ساله، آل‌کثیر حالا فرصت این را پیدا کرده بود تا خود را در لباس تیم جدید به اثبات برساند اما شرایط آن‌گونه که این بازیکن خواست پیش نرفت.

بعد از مشکلات پیش آمده برای باشگاه سپاهان در خصوص قانون سقف قراردادها، این تیم اجازه استفاده از چند بازیکن خود از جمله پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان را نداشت. باشگاه سپاهان برای اینکه بتواند جواز استفاده از این بازیکنان را بگیرد قرارداد چند بازیکن خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد که آل‌کثیر یکی از این بازیکنان بود. این مهاجم سرانجام بعد از انجام ۹ بازی با لباس سپاهان اصفهان و بعد از ۶ ماه حضور در این تیم از طلایی‌پوشان جدا شد و بار دیگر به پرسپولیس پیوست.

آل‌کثیر بعد از بازگشت به پرسپولیس حالا در بهترین فرم خود قرار دارد. او در ۱۰ بازی اخیر خود توانسته ۷ بار برای قرمزها گلزنی کند. وی بعد از ۱۰ بازی حالا بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل از رقابت‌هاست و در آستانه بازی حساس این تیم با سپاهان به طورحتم امید اول گلزنی قرمزهاست. از طرفی با توجه به حواشی رخ داده در زمان حضور این بازیکن در سپاهان و نحوه جدای وی، آل‌کثیر که این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد، فرصت این را دارد تا از سپاهان انتقام بگیرد و ارزش‌های خود را به رخ بکشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است