Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:37:38 GMT

نفت آبادان با بنزین سبز در اندیشه اولین برد خانگی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۹۴۷

ایسنا/خوزستان تیم های نفتی خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان خود می روند.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از امروز سیزدهم آذرماه آغاز می شود که نفت آبادان به مصاف تیم پیکان می رود و نفت مسجدسلیمان رو در روی هوادار قرار می گیرد.

هوادار – نفت مسجدسلیمان

شاگردان کمالوند روزهای خوبی را پشت سر نمی گذرانند و در سه هفته اخیر لیگ به سه شکست متوالی رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالوند هم معتقد است که نتایج تیمش سینوسی بوده و دلایل غیر فنی دارد و این نتایج حاصل  قضاوت داوران بوده است.

نفت این هفته باید برابر هواداری بازی کند که اگر چه اولین حضور در لیگ را تجربه می کند اما بازی های نسبتا خوبی را به نمایش گذاشته و بر این اساس نمی تواند حریف آسانی برای نفت باشد. بازی بین دو تیم قعر جدولی که در تلاش هستند با کسب سه امتیاز به وضعیت خود سر و سامان دهند، می تواند دیدنی باشد.

نفت از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (شنبه) میهمان تیم هوادار است.

نفت آبادان – پیکان

نفت با تساوی مقابل استقلال تهران به بازی با پیکان رسیده است، تساوی که انگیزه خوبی به تیم منصوریان داده است. منصوریان هم از شکل بازی تیمش راضی است و می گوید با انرژی که در تیمش وجود دارد و ارتباط عاطفی که بین بازیکنان و نحوه بازی‌شان است، امروز بازی خوبی برابر پیکان به نمایش می گذارند. البته منصوریان این روزها با بنزین سبز تیمش یعنی همان جوانانش به رقم زدن اولین برد خانگی بیشتر امیدوار شده است.

تیم نفت امروز میزبان پیکان است، تیمی که سه هفته  طعم برد را نچشیده است و امروز برای برد در آبادان وارد زمین می شود. بازی که نفتی ها برد آن را می خواهند تا به حسرت نبردن در خانه پایان دهند.

نفت آبادان از ساعت ۱۶ امروز میزبان تیم پیکان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین