Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم سپک تاکرا بانوان لرستان در مسابقات قهرمانی سپک تاکرا بانوان کشور ( انتخابی تیم ملی) دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  مهدی سلاطی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان در این خصوص ، اظهارکرد : تیم سپک تاکرا بانوان استان لرستان در این رقابت ها که در مراغه برگزار گردید ، موفق به کسب مقام سوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : این رقابت ها با حضور ۱۵۰ ورزشکار از تیم های خوشنام و برتر کشور در رشته سپک تاکرا هستند در شهر مراغه طی روزهای نهم تا یازدهم آذر ماه جاری برگزار شد.

 سلاطی با بیان اینکه تیم منتخب سپک تاکرا بانوان استان لرستان طی سالهای اخیر همواره صاحب سکو بوده است ، تصریح  کرد : علیرغم مشکلات زیادی که کرونا برای ورزش به وجود آورد ، ورزشکاران ، مربیان و مسولان سپک تاکرا استان ، برنامه های مختلفی جهت آماده سازی تیم استان انجام دادند .

 سلاطی گفت : تیم سپک تاکرا بانوان استان در این رقابت ها با چهار پیروزی پیاپی در برابر تیم های آذربایجان شرقی ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی و خراسان شمالی به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها ، راه یافت که علیرغم شایستگی تیم استان ، در این مرحله با قبول شکست در برابر کرمان،  مقام سومی این رقابتها را به خود اختصاص داد.

 تیم سپک تاکرا بانوان استان در این رقابت ها با ترکیب خانم ها سمانه نعمتی از شهرستان ازنا ، مارال امتحانی از شهرستان دورود ، اشرف عرب از شهرستان الیگودرز ، شیرین مرادی از شهرستان بروجرد و نگین اسداللهی از شهرستان ازنا حضور داشت که سرپرستی تیم بانوان استان بر عهده خانم سمانه نعمتی و مربیگری تیم نیز بر عهده خانم نرگس پاپی بود.

 گفتنی است تیم سپک تاکرا بانوان استان در سال های اخیر همواره یکی از تیم های صاحب عنوان در سطح کشور بوده و چندین بازیکن، مربی و داور ملی در این رشته دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانوان سپک تاکرا مسابقات کشوری تیم سپک تاکرا بانوان استان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب

دریافت 14 MB

تصویربردار: مرتضی امین الرعایایی

کد خبر 6089005

دیگر خبرها

  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان