Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کامیار : مسئله احیای دریاچه ارومیه مسئله ای ملی و فراملی است و محیط زیست و زندگی میلیون ها نفر را تحت تاثیر گذاشته است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی کامیار در جلسه هماهنگی مصوبات دیوان محاسبات آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: تاکنون ۱۲هزار میلیارد تومان از طریق دیوان محاسبات از بخش صنعت در حوزه معادن وصول شده که ۱۵درصد از این میزان وصول شده به استان های دارای معدن برگشت داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان از بخش صنعت وصول شده است.

کامیار با اشاره به اینکه مسئله دریاچه ارومیه موضوعی بخشی نیست، تصریح کرد: مسئله احیای دریاچه ارومیه مسئله ای ملی و فراملی است و محیط زیست و زندگی میلیون ها نفر را تحت تاثیر گذاشته است. 

وی خاطر نشان کرد: از لحاظ توجه بودجه ای، برای احیای دریاچه ارومیه توجه خوبی شده و بودجه کافی اختصاص داده شده اما نظارت خوبی بر بودجه و هزینه کرد آن نشده است.

کامیار خاطر نشان کرد: اقدامات بین المللی در خصوص احیای دریاچه ارومیه می تواند اثر گذار باشد اما متاسفانه تحریم ها در این حوزه نیز تاثیر گذاشته است. 

دادستان دیوان محاسبات کشور اظهار کرد: آذربایجان غربی زمانی می تواند در همه حوزه ها پیشرفت کند که از همه پتانسیل ها و ظرفیت های آن بهره مند شویم.

وی یاد آور شد: تورم بالا  در استان و قرار گرفتن در رتبه ۲۹ کشوری نشان می دهد انگونه که باید در این استان کار نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آذربایجان غربی دیوان محاسبات صنعت معدن دریاچه ارومیه محیط زیست بودجه تورم بودجه دریاچه ارومیه دیوان محاسبات صنعت معدن نظارت احیا دریاچه ارومیه دیوان محاسبات کشور دادستان دیوان محاسبات علی کامیار احیای دریاچه ارومیه دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر منحصربفرد از لحظه ورود همزمان ۵ رود به دریاچه ارومیه

دریافت 2 MB کد خبر 849114 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه
  • تصاویر منحصربفرد از لحظه ورود همزمان ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول