Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه الزهرا، نخستین دوره مسابقات ملی نرم‌افزار عمرانی با موضوع «طراحی یک ستون فولادی» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، هدف از برگزاری این مسابقه، ترویج کار تیمی بین دانشجویان رشته‌های مختلف عمران و علوم کامپیوتر و تولید یک نرم‌افزار ساده و کم حجم در حد انتظار دانشجویی است همچنین با هدف کشف استعدادها در بین جوانان ایرانی و تقویت روحیه کار تیمی در بین رشته‌های مختلف دانشگاهی برگزار می شود و اعضای هر تیم در زمان ثبت‌نام مسابقه، باید دانشجوی مقطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی یا کاردانی باشند که هر تیم شامل سه نفر است که حداقل یک نفر از اعضای تیم باید دانشجوی رشته عمران باشد و هر تیم مجاز است فقط یک نرم‌افزار را برای شرکت در مسابقه تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ثبت‌نام در این مسابقه تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ و جهت ارسال نرم‌افزارها تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ زمان در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت‌نام در این مسابقه  و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://parnosoft.com/competition مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزار عمرانی نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است