Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا روان‌پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح امروز شنبه طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دزفول، وقوع یک تصادف زنجیره‌ای بین ۳ خودرو پژو ۴۰۵، نیسان وانت و مینی بوس در محدوده سه راهی روستای فضیلی گزارش شد.

وی افزود: پس از این تماس بلافاصله ۴ تیم عملیاتی متشکل از پایگاه‌های اورژانس سیاه منصور، شمس آباد، خیبر و زیباشهر به محل حادثه اعزام شدند، و همچنین اتوبوس آمبولانس فوریت‌های پزشکی دزفول در حالت آماده باش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول تصریح کرد: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ که خانمی ۵۵ ساله بود در دم جان باخت و ۱۴ نفر دیگر شامل ۱۰ نفر خانم، ۳ نفر آقا و یک نوجوان دچار مصدومیت شدند.

روان پور عنوان کرد: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه جهت تکمیل روند درمانی به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

وی یادآور شد: علت این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 5366868

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول شهرستان شوشتر سانحه تصادف دانشگاه علوم پزشکی دزفول ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان واکسن کرونا آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران زلزله معلولان بارش باران تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای