Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@18:50:36 GMT

قتل خانوادگی در مجومرد یزد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۲۶۹۶

قتل خانوادگی در مجومرد یزد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: شب گذشته خبر مرگ یک زن و فرزند وی در شهر مجومرد اشکذر به پلیس اعلام شد.

وی افزود: با دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری اشکذر در محل حاضر و با جسد بی جان زنی ۴۲ ساله و پسر ۱۴ ساله اش که به قتل رسیده بودند، روبرو شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متعاقب آن جسدی در بیابان‌های اطراف اشکذر که به قتل رسیده و سوزانده شده بود توسط پلیس کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهدانی فرد تصریح کرد: بلافاصله تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل شد و ضمن هماهنگی با دادستان اشکذر، با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده از صحنه جرم و با دقت عمل و هوشیاری پلیس و با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی، فرزند بزرگ خانواده مورد ظن پلیس واقع شد.

وی اظهار داشت: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را که از محل متواری شده بودند، در بافت قدیم شهر یزد دستگیر و به اداره آگاهی اشکذر منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهمان که ۱۹ و ۲۱ ساله و هر دو اهل یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی هستند، در حضور دادستان اشکذر به قتل اعتراف و انگیزه این اقدام فجیع را اختلاف خانوادگی عنوان کردند.

46

کد خبر 1579178

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این برنامه ورزشی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نهادینه کردن ورزش همگانی انجام شده است.
در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی ارزنده به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد