Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، در این نشست که به منظور آشنایی همسران سفرا و دیپلماتهای ارشد کشورهای مختلف با ریاست جدید انجمن در دفتر مطالعات وزارت امور خارجه برگزار شد، خانم امیر عبداللهیان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، به تشریح برخی زمینه‌های همکاری و فعالیت های  مشترک پرداختند.



ایشان با بیان اهمیت همگرایی و همکاری انجمن همسران سفرا و دیپلماتهای وزارت امور خارجه ایران (DLA) با انجمن همسران سفرا و دیپلماتهای کشورهای خارجی مقیم در ایران (DSG)، این ارتباطات را به عنوان عاملی مهم در رشد و گسترش روابط دوستانه کشورها و انتقال تجربیات سازنده با یکدیگر دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خانم امیر عبداللهیان ضمن برشمردن برنامه های گسترده ی در دست اقدام، بیان داشتند که با تلاشهای همه جانبه دولت جدید و روند موفق واکسیناسیون عمومی در ایران، ما میکوشیم تا با بهبود شرایط، برنامه های متنوعی را با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم. این برنامه ها  که در بستر فرهنگ اصیل و ارزشهای ایرانی-اسلامی طراحی شده اند، چارچوب هایی را فراهم می آورند تا همسران سفرا و دیپلماتهای مقیم ایران، هر چه بهتر و بیشتر با آداب و سنن دینی، ملی و ابعاد علمی، هنری، فرهنگی و سیاسی مردمی که با انقلاب بزرگ اسلامی هویت اصیل خود را ارتقاء داده اند، آشنا گردند.



گفتنی است در این دیدار همسران سفرای کشورهای مختلف آسیایی، آمریکای لاتین، اروپایی و همچنین جمعی از همسران سفرا و دیپلمات های ایرانی و مدیر کل زنان و حقوق بشر وزارت امورخارجه حضور داشتند. این بانوان ضمن معرفی خود، تجربیات و احساسات بسیار خوبی که از زندگی در ایران داشتند را تشریح کرده و گزارش مختصری از فعالیت انجمن همسران کشورهای مقیم در ایران (DSG) را ارایه کردند و خواستار ارتباط هرچه بیشتر با انجمن همسران سفرا و دیپلماتهای ایرانی (DLA)  شدند. شرکت کنندگان ابراز امیدواری کردند که برنامه های مشترک هر دو انجمن بتواند زمینه معرفی هرچه بهتر ایران و ارتباطات گسترده تر بین کشورها را فراهم آورد.

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1579215

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انجمن همسران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه حُریت ترکیه به نقل از «منابع آگاه» مدعی شد که چند کشور غربی در مجموعه‌ای از اقداماتی که در نشست دو روزه در ریاض، پایتخت عربستان بررسی شد، کاهش فروش تسلیحات و اعمال محدودیت برای تحویل فناوری‌ها به اسراییل را پیشنهاد دادند.

به نوشته حُریت، سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه کشورهای عربی و شماری از کشورهای اروپایی در نشست ریاض در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد، درباره اقداماتی که ممکن است علیه اسراییل و کشورهای حامی دولت صهیونیسی در جنگ غزه اعمال شود، گفتگو کردند.

بنابر گزارش حُریت، این بحث با هدف مشارکت هرچه بیشتر کشورها در بسته «عناصر فشار» بود که شامل پیشنهادی درباره محدودیت های فضای هوایی، از جمله موارد دیگر است.

پیشتر نشریه پولیتیکو گزارش داده بود که گروهی متشکل از بیش از ۹۰ وکیل آمریکایی، از جمله دست‌کم ۲۰ وکیل از کابینه دولت از جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا خواستند «کمک‌های نظامی به اسرائیل را به دلیل اقدامات اسرائیل در نوار غزه متوقف کند؛ اقداماتی که در تضاد با قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه است.»

کد خبر 6093218

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت