Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه الجزایر روز جمعه در واکنش به توافق‌های امنیتی و نظامی میان رژیم صهیونیستی و مغرب گفت: ائتلاف مغرب و اسرائیل دو رژیم توسعه طلب منطقه‌ای را گردهم آورده است.

به گزارش برنا از خبرگزاری رسمی الجزایر، رمطان لعمامره افزود: چتر حمایتی مقام های مغربی [برای رژیم صهیونیستی] به وضوح نشان دهنده تشدید بی سابقه سلطه خزنده صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ائتلاف نظامی خبیثانه مقام های مغربی با رژیم صهیونیستی، آن ها را بیشتر از الجزایر و مردم این کشور دور می کند.

وزیر خارجه الجزایر گفت: مغرب به صحرای غربی و الجزایر توجه دارد، که باعث می شود که قضاوت هایش در این خصوص نادرست شود.

مغرب و رژیم صهیونیستی اخیرا در سفر بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رباط توافق همکاری امنیتی میان یکدیگر را امضا کردند.

گانتس پس از امضای این توافقنامه از توسعه همکاری نظامی میان مغرب و رژیم صهیونیستی خبر داده است.

روابط الجزایر و مغرب طی ماه های گذشته تیره شده و این دو کشور روابط دیپلماتیک خود را باهم قطع کردند.

الجزایر در ۲۴ اوت گذشته (دوم شهریور) اعلام کرد که به دلیل «اتخاذ اقدامات خصمانه» از سوی رباط مناسبات دیپلماتیک خود با مغرب را قطع کرده است. این در حالی است که مغرب از اقدامات یاد شده به عنوان «بهانه‌های پوچ و بی اساس» نام برد.

"عمار بلانی" معاون وزیر خارجه الجزایر در امور کشورهای مغرب عربی و صحرای غربی پیش‌تر اعلام کرده بود که قطع روابط کشورش با مغرب همچنان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا الجزایر رژیم صهیونیستی وزیر خارجه الجزایر جنگ رژیم صهیونیستی معاون وزیر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: کابینه باید میان بازگشت زنده اسیران یا بن گویر و اسموتریچ انتخاب کند.

وی افزود: کابینه باید میان روابط با آمریکاییها یا بن گویر و اسموتریچ انتخاب کند. معاهده با عربستانی ها یا بن گویر و اسموتریچ، امنیت با بن گویر واسموتریچ.

این در حالی است که ساعاتی قبل،«بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی ضمن ابراز مخالفت با پیشنهاد مصر اعلام کرد: موافقت با پیشنهاد مصر به منزله تسلیم محض است و حکم مرگ اسیران را دارد.

اسموتریچ در ادامه ابراز مخالفت خود با پیشنهادهای آتش‌بس میانجیگران گفت: پیشنهادهای کنونی میانجیگران، به حماس اجازه می‌دهد که تداوم بیابد و قدرتش را دو چندان کند.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

کد خبر 6091323

دیگر خبرها

  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم