Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی معلولان اعلام کرد: این روز فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به توانایی های همنوعانی که علیرغم محدودیت های جسمی و موانع اجتماعی، با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و اراده ای پولادین و با خودباوری، ‌تلاش و جدیت و اعتقاد قلبی به حقیقتِ خواستن توانستن است ،دست یافته اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران آنلاین، متن پیام دکتر سید حمید سجادی به مناسبت روز جهانی معلولان (دوازدهم آذر) به شرح زیر است :

«انسان دارای روحی است و جسمی، آن که انسان به او انسان است، روح انسان است، نه جسم او.
اگر روح انسان، سالم، آزاد و قوی باشد، چه باک که دست یا پای انسان معلول باشد.»
(امام خمینی (ره) در جمع معلولین ـ اسفند ۵۷)

روز جهانی معلولان فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تجارب و توانایی های همنوعانی که علیرغم محدودیت های جسمی و موانع اجتماعی، با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و اراده ای پولادین و با خودباوری، ‌تلاش و جدیت و اعتقاد قلبی به حقیقتِ خواستن توانستن است، برای تحقق استعدادها و پویایی هرچه بیشتر و کارآمدی حیات خویش تلاشی مضاعف کرده و شور زیستن را در پیکره جامعه می دمند و سرافرازانه در عرصه های گوناگون اجتماع ایفای نقش می کنند.
امروزه معلولان در عرصه ورزش با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته اند در مسیر رشد و شکوفایی و کمک به بالندگی ورزش کشور و افتخارآفرینی در میادین مختلف ورزشی گام¬های مؤثری بردارند.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت روز جهانی معلولان به کلیه همکاران محترم دارای معلولیت در وزارت ورزش و جوانان، امیدوارم شما عزیزان در کنار سایر افراد جامعه، زندگی را با آرامش و بالندگی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی تجربه کنند.
به امید آینده‌ای که با تلاش و همیاری در کنار یکدیگر، شاهد رشد و شکوفایی همه استعدادها باشیم و هیچ فرد دارای معلولیت، بدون حامی و تنها وجود نداشته باشد.

سید حمید سجادی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: روز جهانی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

‏به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در پیامی شبکه ایکس نوشت: تبریک به معلمان خوب ایرانِ عزیز که درس عشق، مهرورزی و زمزمه‌های محبت آنان همواره در گوش و جان ما و فرزندان این سرزمین است.

روز معلم مبارک

یاد فرزند عزیز و پاره تن امام(ره)، معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است