Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@19:53:20 GMT

علت بازگشت جهانبخش به ترکیب اصلی فاینورد فاش شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۳۱۴۵

علت بازگشت جهانبخش به ترکیب اصلی فاینورد فاش شد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش که در بازی‌های اخیر تیم فاینورد در ترکیب اصلی حضور نداشت و نمایش متوسطی از خود نشان داد به ترکیب اصلی بازخواهد گشت. علت عدم حضور ستاره کشورمان در ترکیب این تیم را در اینجا بخوانید.

سایت هلندی The Algemeen Dagblad گزارش داد که در بازی روز یکشنبه فاینورد مقابل «فورتونا سیتارد» در ترکیب اصلی «آرنه اسلات» قرار خواهد گرفت زیرا برای «ینس تورنسترا» یک مصدومیت جزئی به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه البته متذکر شد که دلیل حضور جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد در بازی چهارشنبه نیز این بوده که تورنسترا به مربی خود گفته که به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند در میدان حضور داشته باشد.

جهانبخش در این ماه‌ها عملکردی عالی از خود نشان نداده و حتی در بازی چهارشنبه نمایش او متوسط ذکر شد. او ماه‌هاست برای فاینورد گل نزده ولی امیدوار است در بازی فردا بتواند دوباره به مسیر گلزنی بازگردد.

در جدول لیگ اردیویزه هلند، آژاکس با یک بازی بیشتر و 36 امتیاز در صدر قرار دارد و فاینورد با 32 امتیاز و آیندهوون با 31 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهانبخش علیرضا جهانبخش فاینورد ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی

به نظر می‌رسد کادرفنی پرسپولیس ساعاتی مانده به شروع بازی با سپاهان برای ترکیب اصلی به جمع بندی رسیده است.

دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود با توجه به اتفاقاتی که در اردوی سرخپوشان افتاده و شرایط مصدومان و محرومان ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی