Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، عباس مقتدایی، درباره مذاکرات ایران و ۱+۴ اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که مذاکره تحت فشار را نخواهد پذیرفت و استقلال در عمل و حفظ عزت ملت ایران و پایبندی به تعهدات جزو اصول اساسی سیاست خارجی ایران است.

وی بیان کرد: طرف غربی نباید آنچه را که بارها آزموده است مجدداً بیازماید و باید بداند که این آخرین فرصتی است که ما در اختیارشان قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از غربی‌ها در منطقه غرب آسیا حضور دارند و زمانی که جمهوری اسلامی ایران با حضور آنان در منطقه مخالفت کند، باعث می‌شود که آنان با مشکل مواجه شوند. در واقع غربی‌ها منافعی در منطقه دارند که حتماً باید برای پایدار ماندن منافعشان، نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار دهند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده اهل مذاکره و تعامل است، اما اهل باج دادن یا نادیده گرفتن منافع مردم نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات در حال انجام برای به دست آوردن منافعی است که قرار بود از طریق برجام برای کشورمان حاصل شود، اما فریبکاری یا نقض پیمان طرف غربی باعث شد ما به این منافع دست پیدا نکنیم.

مقتدایی بیان کرد: اکنون بار دیگر ایران اجازه داده است تا مذاکرات انجام شود و در این شرایط، طرف غربی باید ثابت کند که از پیمان‌شکنی و بدعهدی دست برداشته است. مذاکرات صرفاً در چارچوب تعهدات برجامی باید انجام شود و چیزی فراتر از برجام در دستور کار تیم مذاکره‌کننده ما نیست.

کد خبر 640973 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام مذاکرات وین مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام مذاکرات وین مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، توماج وحیدافشار در دیدار با استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: امیدوارم مشکل جمعیتی و آماری شهر ارومیه در زمان مدیریت آقای استاندار حل شود.

وی ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز شوراها افزود: امروز یکی از بزرگترین مشکلات شهر ارومیه در تلقی کردن شهر ارومیه به عنوان کلان‌شهر مشکل آماری و جمعیتی است که امیدوارم در جهت بهره‌مندی شهر ارومیه از امکانات و تسهیلات دولتی و اعتبارات ملی این مشکل حل شود.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

وحیدافشار در ادامه با بیان اینکه برای رهایی از مشکلات شهری نیاز به نگاه مثبت و ویژه مقام عالی استان است، تصریح کرد: قطعاً بدون همکاری و هم‌فکری و نیز همیاری دستگاه‌های اجرایی نمی‌توان به توسعه و آبادانی شهر و رهایی از مناطق محروم فکر کرد.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه و حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی از مدیریت شهری عنوان کرد: شورا در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های اصلی خود که خدمت به مردم و توسعه شهر ارومیه بوده و با تمام توان در کنار و هم‌پای دولت است و در جذب منابع ملی و توسعه مناطق محروم نگاه و دستورات مقام عالی استان می‌تواند قطعاً برای مدیریت شهری مؤثر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی شهر ارومیه موضوع ترافیک شهر ارومیه است و امید است با تمرکززدایی نهادها و ادارات داخل شهر ارومیه تعیین تکلیف و با دستورات شخص آقای استاندار این مشکل حل شود.

کد خبر 749061

دیگر خبرها

  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است