Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه آزاد، سیدهادی سیدفضلی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی براساس بخشنامه ابلاغی به واحدها و مراکز آموزشی، می توانند تا اواسط نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (اول دی ماه سال ۱۴۰۰)، از دو محل(بانک قرض الحسنه مهرایران و اعتبارات مصوب صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، تسهیلات شهریه قرض الحسنه بعد از فراغت از تحصیل، دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانشجویان متقاضی می توانند با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویان واحد دانشگاهی و پورتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس   http://bp.swf.ir نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرآیند وام خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، سید فضلی پیش از این اعلام کرده بود: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد به منظور رفع دغدغه دانشجویان و خانواده‌های آنها برای تأمین شهریه نسبت به ایجاد زمینه‌های پرداخت شهریه به صورت اقساطی از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت و کمک هزینه شهریه دانشجویان اقدام کرده است.

برچسب‌ها صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهریه دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهریه صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهریه دانشگاه صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درگفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از افزایش وام دانشجویی در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: افزایش وام‌های دانشجویی در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بسیار قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟

وی بیان کرد: وام ودیعه مسکن دانشجویی برای سال تحصیلی آینده در شهرهای کوچک از ۱۵ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون افزایش خواهد یافت. همچنین شهرهای بزرگ از ۲۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون افزایش خواهد داشت.

گنجی ادامه داد: عملکرد دولت سیزدهم باعث شده تا صندوق رفاه دانشجویان بتواند کیفیت خدمات رفاهی و افزایش وام‌های دانشجویی را انجام دهد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم عنوان کرد: وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی آینده از ۸ تا ۱۰ برابر افزایش خواهند داشت. بودجه هیچ نهاد یا سازمانی در یک سال حدود ۱۰ برابر افزایش نداشته است.

وی اضافه کرد: تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان مورد نیاز است، بنابراین قصد داریم حداکثر کمک را به دانشگاه‌ها داشته باشیم. علاوه بر آن؛ بودجه‌ای که دانشگاه‌ها از سازمان برنامه و بودجه دریافت می‌کنند را تابستان به خوابگاه‌ها تخصیص دهند.

گنجی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تمهیدات خاصی که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در نظر گرفته است، دانشجویان در ترم تحصیلی آینده مشکل رفاهی نداشته باشند.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1228955 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط