Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسی و نمانیده ادوار مجلس با روزنامه شرق گفتگو کرده است که بخش هایی از آن را در ادامه خواهید خواند:

شورای نگهبان باید طوری صلاحیت‌ها را بررسی کند که در نهایت همه بخش‌های جامعه نامزدهای خود را در انتخابات ببینند. در همین انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر، مشاهیری مانند آقای لاریجانی و آقای جهانگیری رد صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بد نیست یک نظرسنجی میدانی شده و مشخص شود که به‌طور میانگین چه تعداد به دلیل رد صلاحیت آقای لاریجانی یا آقای جهانگیری دیگر تمایلی به شرکت در انتخابات نداشتند؟ من یک‌ بار یک شوخی کردم و گفتم اگر می‌خواهید مشارکت روی 80 درصد برود، احمدی‌نژاد و خاتمی را تأیید صلاحیت کنید. این شوخی درست است و حتما در آن صورت شور انتخابات بالا می‌رود، اما شکاف امنیتی هم به وجود می‌آورد و مشخص است که این سخن من صرفا وجه طنز داشت و طبیعتا معنایش این نیست که من موافق آن هستم.

‌در ماجرای بین آقای لاریجانی و شورای نگهبان، نظر شما چیست؟ آیا باید قید محرمانگی از دلایل رد صلاحیت او برداشته شود؟
به ‌نظر من اگر نامزدی خودش اعلام کند که دلایل رد صلاحیت من را اعلام کنید، دیگر محرمانگی معنا ندارد.

‌برای حسن‌ختام بحث یک سؤال فرضی هم می‌پرسم؛ تصور ‌کنید خود شما در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کردید، آیا از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت‌ می‌شدید یا تأیید؟
واقعا نمی‌دانم.

‌این واژه «نمی‌دانم» یعنی ممکن بود 50 درصد تأیید می‌شدید و 50 درصد هم رد می‌شدید.
بله خب؛ به هر حال من آن‌قدر بدی‌ها دارم که خیلی‌ها نمی‌دانند. می‌دانید سرمایه اصلی من چیست؟ این است که خداوند ستارالعیوب است.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است. به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشور‌ها منتشر کرد!
 

دیگر خبرها

  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس