Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:02:09 GMT

تمامی فعالیت های ورزشی شهر تهران دایر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۳۸۵۶

تمامی فعالیت های ورزشی شهر تهران دایر شد

رضا خرم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته با ابلاغ جدید ستاد ملی کرونا، ۱۴ مرکز استان از جمله تهران از وضعیت زرد خارج و به رنگ آبی(کم خطر) درآمده که با این ابلاغیه کلیه فعالیت های ورزشی رشته های پر برخورد و  رزمی با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

وی با بیان اینکه با تغییر شرایط، پیشتر فعالیت ورزشی در بخش های انفرادی و فضای باز، بدنسازی، سالنی، استخرهای سرپوشیده و روباز دایر شده بود خاطرنشان کرد: هم اینک باشگاه داران می توانند فعالیت ورزشی خود را در رشته های رزمی، بوکس، کاراته، تکواندو، کبدی، کشتی، جودو و مواردی از این قبیل دایر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس گروه نظارت بر باشگاه و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با شیوع کرونا از اسفند ماه ۹۸ تاکنون فعالیت رشته های پربرخورد و رزمی تعطیل بوده و زیان زیادی به بخش مربیان، علاقه مندان و فعالان این رشته وارد کرده است.

خرم با اشاره به اینکه برای نخستین بار هفته گذشته شهرستان بهارستان در استان تهران با تغییر وضعیت به آبی فعالیت خود را از سر گرفت اظهار داشت: در این رنگ بندی جدید اغلب شهرستان های استان تهران نیز در وضعیت آبی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مورد پلمبی هفته گذشته گزارش نشده است افزود: بازرسان این نهاد ۶۷ بازدید را از مجموعه ها و اماکن داشته اند که برای رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۷ تذکر شفاهی و کتبی به مدیران آنان گوشزد شد.

رئیس گروه نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص تصمیم برای افزایش تعرفه اماکن برای سال آینده، گفت: در این مورد نشستی در اسفند ماه امسال با حضور مراجع تصمیم گیرنده برگزار می شود، ولی برای تعرفه استفاده از مجموعه و پیست های اسکی این مصوبه امسال ابلاغ شد.

خرم ادامه داد: تعرفه استفاده از پیست های اسکی توچال، دربندسر، آبعلی و شمشک ۳۵ درصد افزایش قیمت را نسبت به سال گذشته اعمال کردند.  

هم اینک استان تهران ۵ هزار و ۴۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی دارد که طبق آمار غیررسمی بیش از یک میلیون نفر از این سرانه ورزشی بهره می برند.

برچسب‌ها مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان، اعلام کرد: هیئت وزنه‌برداری استان در سال گذشته ۱۷ نشان ملی و بین‌المللی را به دست آورد و در حال حاضر نیز ۲۵۲ ورزشکار سازمان‌یافته داریم که از این تعداد ۱۱۲ نفر در رشته کراسفیت فعال هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیرحسین حسنی عصر امروز در سالن جلسات تالار قرآن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی همدان از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌ دانش‌افزایی در رشته‌ وزنه‌برداری و کراسفیت‌ در همدان بیان کرد: هیئت وزنه‌برداری در مدت 10 ماه فعالیت توانسته از رتبه 29 کشور به نهم دست یابد که این مهم با تلاش اعضای هیئت، مربیان، داوران و ورزشکاران محقق شده است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان، اعلام کرد: هیئت وزنه‌برداری استان در سال گذشته 17 نشان ملی و بین‌المللی را به دست آورد و در حال حاضر نیز 252 ورزشکار سازمان‌یافته داریم که از این تعداد 112 نفر در رشته کراسفیت فعال هستند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان عنوان کرد: بعد از 15 سال توانستیم با مبلغ شش میلیارد ریال تجهیزات حرفه‌ای این رشته را برای استان همدان خریداری کنیم ضمن اینکه چهار میلیارد ریال بدهی دو دوره گذشته را با مساعدت فدراسیون وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان تسویه کردیم.

حسنی با اشاره به اینکه در بخش بانوان پیشرفت خوبی در این ورزش داشتیم که آن را مدیون طرح استعدادیابی هیئت هستیم گفت: شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، کبودراهنگ و رزن در این رشته فعالیت دارند.

مهدی عباسی، دبیر هیئت وزنه‌برداری همدان نیز با بیان اینکه سال گذشته رتبه ششم کشور در وزنه‌برداری بانوان را کسب کردیم و در لیگ برتر نیز سوم شدیم اظهار داشت: در نه ماه گذشته به اندازه دو دوره گذشته این هیئت توانستیم مدال ملی و بین‌المللی برای استان به ارمغان آوردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند