Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:56:04 GMT

۱۵ زندانی از ندامتگاه مرکزی کرج آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۳۸۹۶

۱۵ زندانی از ندامتگاه مرکزی کرج آزاد شدند

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری البرز، در ادامه بازدیدهای دوره ای با حضور رییس کل دادگستری استان البرز در ندامتگاه مرکزی کرج، امور مربوط به زندانیان حوزه قضایی نظرآباد مورد بررسی قرار گرفت.

حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری البرز  گفت: در این بازدید با ۳۸۸ نفر از زندانیان ملاقات که شامل ۲۸۰ محکوم و ۱۰۸ متهم بودند و پس از استماع اظهارات مددجویان دستورات لازم صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه عمده درخواست‌ها با محوریت تسریع در رسیدگی، کاهش مبلغ قرار تامین و درخواست مرخصی بوده است متذکر شد: با دستورات صادره ۱۵ نفر از زندانیان با نهادهای ارفاقی نظیر مرخصی میان دوره و پایان حبس آزاد شدند.
رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به بررسی وضعیت کلی نظرآباد از حیث سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری به گزارش ارائه شده توسط مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی استان در این خصوص اشاره کرد و گفت: به همکاران توصیه شد به این بازدید اکتفا نکنند و با توجه به برنامه ابلاغی به صورت دوره ای از زندان بازدید کرده و سعی کنند بازدیدها مثمر ثمر و اثر بخش و دارای خروجی باشد.

برچسب‌ها دادگستری البرز سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری البرز سازمان زندان ها دادگستری البرز سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند.

دریافت 323 KB

دیگر خبرها

  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند