Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، نشریه آمریکایی نیویورک تایمز با پرداختن به این خبر نوشت: در ماه های اخیر شاهد هرچه بیشتر سرقت در آمریکا هستیم، بخصوص سرقت های که در آن بصورت گروهی به فروشگاه ها یورش می برند و با انبوهی کالا از آنجا خارج می شوند.

سرقت در عرض ۴۰ ثانیه

نیویورک تایمز نوشت: بطور نمونه پنج سارق در ایالت پنسیلوانیا با یورش به یک فروشگاه ۲۰هزار دلار کالا را  در مدت ۴۰ ثانیه به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقت نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار از خرده فروشی ها در آمریکا در سال ۲۰۱۹ میلادی

این نشریه آمریکایی نوشت: دزدی معضل همیشگی در خرده فروشی ها در آمریکا بوده است؛ تنها در سال ۲۰۱۹ میلادی سارقان توانستند ۶۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار کالا و محصولات را از فروشگاه ها و خرده فروشی ها به سرقت برند، اما  چنین سرقت هایی در ماه های اخیر در آمریکا هرچه بیشتر مشهود بوده است.

«راشل میشلین» رئیس «انجمن خرده فروشان کالیفرنیا» دراین باره می گوید: سطح خشونت در سرقت ها اکنون افزایش یافته است و تا کنون  این میزان  سرقت در آمریکا گزارش نشده بود.

ناآرامی های اجتماعی باعث بالارفتن سرقت در آمریکا

نیویورک تایمز نوشت: یکی از علل افزایش سرقت از فروشگاه ها  و خرده فروشی ها در آمریکا به ناآرامی های سال گذشته میلادی باز می گردد که نیروهای پلیس توجه خود را به مقابله با معترضان متمرکز ساخته بودند، ناآرامی هایی که پس از کشته شدن جورج فلوید در ماه مه ۲۰۲۰ میلادی به دست یک پلیس سفید پوست، سراسر آمریکا را فراگرفت، شیشه صدها فروشگاه و خرده فروشی درجریان این اعتراضات شکسته شد و افراد مبادرت به سرقت کالا کردند.

آمازون و فیس بوک محل فروش اجناس دزدیده شده

این نشریه آمریکایی درادامه گزارش داد: کارشناسان امور امنیتی می گویند آنچه که کار سارقان از فروشگاه ها و خرده فروشی ها را آسان می کند، فروش اجناس به سرقت رفته در فروشگاه های مجازی اینترنتی است، بسترهایی همچون شبکه اجتماعی فیس بوک و آمازون  جایی است که آنها را در معرض فروش قرار می دهند.

نبود مجازات سنگین

نیویورک تایمز در ادامه نوشت: یکی دیگر از موارد افزایش دزدی ها در آمریکا نبود و کاهش مجازات های سنگین در ارتباط با سرقت از خرده فروشی ها در یک دهه اخیر است؛ بنابر «کنفرانس ملی قانونگذاران ایالتی»، از سال ۲۰۰۵ میلادی، ۳۰ ایالت حد مجازات برای سرقت را تنزل دادند، اکنون نیمی از ایالت ها در آمریکا سرقت بالاتر از یکهزار دلار را جرم سنگین تلقی می کنند.

این گزارش حاکی است دو شهر لس آنجلس و سانفراسیسکو طی هفته های اخیر شاهد افزایش سرقت و دزدی بوده است.

**۱۳۰۲*

برچسب‌ها سرقت ایالات متحده آمریکا کاخ سفید کالیفرنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت ایالات متحده آمریکا کاخ سفید سرقت ایالات متحده آمریکا کاخ سفید کالیفرنیا خرده فروشی ها سرقت در آمریکا نیویورک تایمز خرده فروشی فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی

کمتراز ۹۰ روز تا المپیک مانده و گفته میشود که از نظر امنیت دربالاترین جایگاه قرار دارد اما فرانسه در همین روزها درگیره حمله های تروریستی است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077277 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی