Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رجبی از دربی 97 می گوید

رضا رجبی معتقد است فوتبال ایران آهسته آهسته خلاقیت خود را از دست داده است.

به گزارش طرفداری، رضا رجبی درباره دربی ۹۷ و جدال حساس استقلال و پرسپولیس به میزان گفت:

بازی‌های دربی همیشه مهم و هیجان انگیز هستند و همین باعث شده تا بازیکنان در دربی با احتیاط بازی کنند و در برخی موارد بازی‌ها به همین خاطر تماشاگرپسند و باکیفیت از آب در نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی گل‌محمدی نشان داده در دربی‌ها تیمش را با احتیاط به زمین فرستاده است، اما امیدوارم یک بازی فعال و همراه با گل را ببینیم.

وی افزود:

فوتبال ما در این سالیان آهسته آهسته خلاقیت و کار‌های تاکتیکی خود را از دست داده و باید شرایطی رقم بخورد تا این معضل از بین برود و دوباره فوتبال خوب و زیبایی را شاهد باشیم. هر تیمی که در دربی کمتر اشتباه کند و از شرایط روحی و روانی بهتری برخوردار باشد توانایی کسب سه امتیاز را دارد. به نظرم دربی ۲ بر ۲ بهتر از این است که بازی بدون گل به پایان برسد. امیدوارم هر دو تیم جسورانه و انتحاری بازی کرده و دل هواداران را شاد کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از رفتار مدیران سرخابی‌ها در آستانه دربی، تصریح کرد:

حواشی اخیر مدیران دو تیم را نپسندیدم. وقتی در سطح مدیریتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد بدون شک این تنش‌ها به کادرفنی دو تیم هم سرایت می‌کند. دربی همیشه حساسیت دارد و با این مسائل، حاشیه‌ها بیشتر هم خواهد شد تا از اصل مطلب که دیدن یک بازی باکیفیت است دور شویم و به جای آن موارد دیگری را در بازی شاهد باشیم.

وی اظهار کرد:

نقاط قوت استقلال و پرسپولیس ساختار دفاعی آن‌ها است، اما در بخش حمله هر دو تیم مقداری ضعف دارند و احتمال دارد همین اتفاق باعث شود بازی کم حادثه‌ای را ببینیم. از بین خارجی‌های استقلال، یامگا عملکرد خوبی داشته، اما نمی‌دانم چرا اکثرا از محوطه جریمه دور است. از رودی ژستد هم تا الان چیز خاصی ندیده‌ام و باید ببینیم در ادامه لیگ چگونه ظاهر خواهد شد.

رجبی در پایان با اشاره به ضعف گلزنی در فوتبال ایران گفت:

هفته گذشته هم بیشتر بازی‌ها بدون گل به پایان رسید که این نشان می‌دهد فوتبال ایران در بخش هجومی دچار یک مشکل اساسی است که باید شرایط و برنامه ریزی صورت گیرد تا در ساختار حمله بتوانیم شاهد ایجاد موقعیت گل باشیم.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! استقلال - پرسپولیس / سیزده بدر سرخابی! پاس گل مهدی طارمی و گل زیبای اوتاویو مقابل پورتیموننزه (پورتیموننزه 0-3 پورتو) ژروم بواتنگ: لوا چه کار دیگری باید انجام می داد؟ وارونه می شد و از وسط زمین گل می زد؟ فاز جدید اختلافات رئال مادرید و بارسلونا با لالیگا پس از ارائه طرح جانشین CVC

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران رضا رجبی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است

دریافت 90 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: فوتبال ایران در آینده ای نزدیک با مشکل مهاجم روبرو خواهد بود.

کد خبر 6092575

دیگر خبرها

  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم