Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمود سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: رقابتهای دوومیدانی بیماران خاص و پیوند اعضای کشور به میزبانی استان فارس با حضور ۲۲ استان و ۱۳۰ ورزشکار برگزار شد. 

وی بیان کرد:  ورزشکاران هیات استان پنج مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز در این مسابقات کسب کردند.

سعیدی تصریح کرد: در این مسابقات فرزاد آرانیان در پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب توپ سه مدال طلا و در پرتاب دیسک یک مدال نقره، علی سینا صیادی نژاد در ماده ۲۰۰ متر مدال طلا و در ماده ۴۰۰ متر مدال برنز و جلال شرفی بیاره در پیاده روی پنج هزار متر مدال طلا را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی و در ماده پرتاب توپ آقایان، رده سنی  ۱۸ تا ۲۹ سال فرزاد آراییان از کهگیلویه و بویراحمد، رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال علی جعفری از  لرستان، رده سنی ۴۰ تا ۴۹ انعام رهبر از تهران، در رده سنی ۵۰ تا۵۹ سال روح الله تکلیف از خوزستان عنوان نخست به خود اختصاص دادند.

 در ماده دیسک رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، محمد صادق محمدی از کردستان،رده سنی ۳۰ تا ۳۹، علی جعفری از  لرستان، رده سنی ۴۰ تا ۴۹، محمد براتی از مرکزی، رده سنی ۵۰ تا ۵۹،  نبی الله مرزبان ازمازندران نشان طلا گرفتند.

ماده پرتاب وزنه : رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، فرزاد آراییان ازکهگیلویه و بویراحمد، رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال، علی جعفری از لرستان، رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال، محمد براتی از مرکزی، رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال نبی الله مرزبان ازمازندران به مقام قهرمانی دست یافتند.

 ماده ۲۰۰ متر:  رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، سید علی موسوی از خوزستان، رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال، بهرام صداقت از  فارس، رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال، سعید منتظر پرچی از مازندران، رده سنی ۵۰ تا ۵۹، روح اله تکلیف از  خوزستان قهرمان شدند.

 ۱۰۰ متر: رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، سید علی موسوی از خوزستان ،رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال، بهرام صداقت از فارس، رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال، سیعد منتظر پرچی از مازندران ، رده سنی ۵۰ تا ۵۹، لطف الله امانی از چهارمحال و بختیاری برسکوی قهرمانی ایستادند،

ماده پرتاب نیزه: رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، فرزاد آرائیان ازکهگیلویه و بویراحمد، رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال، علی جعفری از لرستان، رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال محمد براتی ازمرکزی، رده سنی ۵۰ تا ۵۹، فاضل شجاعت ازخوزستان مقام قهرمانی کسب کردند.

  ۱۵۰۰ متر: رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، عقیل احمدی از فارس، رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال، محسن اسدی از اصفهان، رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال، رضا طهماسبی از اصفهان مدال طلا گرفتند.

ماده ۵۰۰۰ متر پیاده روی: رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، میثم همتی از فارس، رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال،موسی خلیفه از فارس، رده سنی ۵۰ تا ۵۹، لطف الله امانی از چهارمحال و بختیاری برسکوی قهرمانی ایستادند.

ماده ۸۰۰ متر: رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، عقیل احمدی از فارس، رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال،احمد نوروزی از قزوین، رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال، رضا طهماسبی از اصفهان، رده سنی ۵۰ تا ۵۹، روح الله تکلیف از خوزستان هم مدال طلا گرفتند.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است. 

برچسب‌ها فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان فارس کهگیلویه و بویراحمد علی جعفری مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفتگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان داشت: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد