Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، در بخشی از پیام پیرحسین کولیوند که روز شنبه انتشار یافته، آمده است:‌ روز ۱۴ آذر یادآور تلاش، در عرصه ترویج مکارم انسانی و اخلاقی است و همواره نویدبخش همدلی و همراهی مردمی صدیق، در راستای حفظ کرامت انسانی در ابعادی بی‌مرز، به شمار می‌رود که در آیین مقدس ما سفارشات و توصیه‌های فراوانی به آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه بی‌شک امر داوطلبی، مشارکت در امور جامعه و نهادینه کردن فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه به عنوان یکی از اصولی‌ترین بنیادهای تشکیلات جمعیت هلال احمر به منظور پاسخگویی به نیازهای بشری است و روز جهانی داوطلب فرصتی برای نهادهای داوطلبانه فراهم می‌آورد تا کمک‌هایشان را در سطوح ملی و بین‌المللی برای تحقق اهداف والای انسانی و بشردوستانه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارند.

کولیوند ادامه داد: خداوند را شاکریم که جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به همت و حمایت اعضاء و داوطلبان نیکوکار و خیراندیش خود و با بهره‌مندی از یک قرن تجربه و فعالیت، با ارائه خدمات امدادی، بهداشتی، درمانی، آموزشی و حمایتی خود و با اندیشه بشردوستی و مسئولیت‌پذیری در برابر جامعه، بدون هیچ چشم‌داشت دنیوی، مرهمی است بر آلام همنوعان و در عرصه‌های بین‌المللی خوش درخشیده است.

وی افزود: امیدوار و مفتخریم که با تأسی از بیانیه گام دوم انقلاب و هدایت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با تکیه بر ظرفیت داوطلبان و جوانان عزیز «در به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه خدمت‌رسانی در موضوعات اجتماعی مانند فعالیت‌های نیکوکاری» به رکورد جدیدی از فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه دست یابیم.

کولیوند تصریح کرد: خداوند را شاکریم که جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در راستای وظایف محوله در سنوات گذشته با توسعه فعالیت‌های داوطلبی موجب افزایش رضایت‌مندی آحاد جامعه شده است و با برنامه‌ریزی صحیح، دقیق و بنیادی و پس از عنایت خداوند با هم‌افزایی و همدلی داوطلبان در صدد افزایش تاب‌آوری آحاد جامعه در برخورد با حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی است.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: بار دیگر همه با هم عهد می‌بندیم که، نقش این نهاد ۱۰۰ ساله را در ابعاد گوناگون ارتقاء و وسعت بخشیم، با اقدامات حمایتی و قانونی و حمایت از سازمان‌ها و مؤسسات عمومی و دولتی، در کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی و انسان‌ساز همواره به مدد همنوعان خود در اقصی نقاط کشور عزیزمان بپاخیزیم، به تأسی از رهنمودهای رهبر عزیزمان و برنامه‌های دولت مردمی و ایران قوی با تکیه بر ظرفیت داوطلبان عزیز و سایر عزیزان جمعیت هلال احمر جهت اجرای کامل شعار امسال فدراسیون «با یکدیگر توقف‌ناپذیریم» در مسیری قدم برداریم که هر قدمش بوی عشق و انسانیت بدهد، مسیری که توقف ندارد، - در یک جمله با تمام توان، در کاهش خطرات و آسیب‌ها جانانه تلاش و ایستادگی کنیم، چرا که معتقدیم با رویکردی نوین می‌توانیم با تکیه بر دستان توانمند و اذهان سرشار از عواطف انسانی در نیل به خوبی‌ها مؤثر عمل کنیم.

وی افزود:‌ در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت این روز از تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه و بشردوستانه تمامی اعضاء مخصوصا داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر نموده، سرافرازی و سربلندی روزافزون شما بزرگواران همیشه همراه را از درگاه احدیت خواستارم.

برچسب‌ها پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی در کشور اعلام کرد که طی هفت روز اخیر به بیش از ۵۳۰۰ نفر در ۱۷ استان کشور امدادرسانی شده است.

بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات اقدامات انجام شده از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان کشور گفت: پس از هشدار هفته گذشته سازمان هواشناسی، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادگران خود و تجهیزات امدادی را در  استان‌هایی که از سوی هواشناسی با بارش شدید باران پیش‌بینی شده بودند، به حالت آماده‌باش درآورد. پس از آن با شروع بارش‌ها از تاریخ  ۱۲ اردیبهشت ماه تا صبح امروز شاهد وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۷ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد بودیم.

وی با بیان اینکه در این ۱۷ استان، مجموعا ۱۳۸ مورد عملیات امداد و نجات از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شده است، گفت: در مجموع این ماموریت‌ها به پنج هزار  و ۳۶۹ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، همچنین ۲۲۵نفر به مناطق امن انتقال داده شده و از ۲۰۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. ۲۰۶ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی درباره اقلام توزیع شده در میان حادثه دیدگان نیز گفت:‌ چهارهزار و ۷۰۷ قوطی کنسروجات، دو هزار و ۸۳۲ کیلوگرم  برنج، دوهزار و ۵۷۶کیلوگرم نایلون، ۶۰۴ کیلوگرم حبوبات، هزار و ۴۸۴ تخته پتو، ۷۲۰تخته موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۶۹بسته غذایی، ۲۰۰ قرص نان، ۳۲۴ست شستشو، ۸۹ ست بهداشتی و ۴۶دستگاه چادر امدادی، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۴۲تیم عملیاتی متشکل ۸۸۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این ماموریت‌ها حضور داشته به متأثرین از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت