Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رضایی مدیرکل روابط عمومی شورای عالی استانها در گفتگو با خبرنگار مهر، با توضیح درباره آغاز دوره جدید این شورا و انتخابات آن گفت: در حال حاضر ۱۸ استان نمایندگان خود را برای عضویت در شورای عالی استان‌ها معرفی کرده‌اند و پس از معرفی نمایندگان تمامی استان ها، اولین جلسه دوره ششم آغاز خواهد شد.

وی با تشریح استان هایی که نمایندگان خود را برای عضویت در این شورا معرفی کرده اند، بیان کرد: تاکنون استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، تهران، البرز، زنجان، سمنان، همدان، هرمزگان، قم، قزوین، بوشهر، مرکزی، یزد، گیلان و اصفهان نمایندگان خود را به شورا معرفی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی شورای عالی استانها افزود: مجموعاً ۴۳ نفر از ۷۵ عضو شورا معرفی شده‌اند و بنابر رویه سال های گذشته، اولین جلسه رسمی ششمین دوره نیز احتمالاً اوایل دی ماه و با نظر وزارت کشور برگزار می‌شود.

رضایی تصریح کرد: در این جلسه که با حضور وزیر کشور برگزار می شود، هیئت رئیسه دوره ششم شورای عالی استانها مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: در سراسر کشور ۱۲۶ هزار نفر عضو جامعه شوراهای شهر و روستا داریم که ۷۵ نفر از آنها عضو شورای عالی استان‌ها هستند.

مدیرکل روابط عمومی شورای عالی استانها ادامه داد: یکی از وظایف این شورا نیز بردن طرح به مجلس شورای اسلامی است و مصوبات ما نیز لازم‌الاجرا خواهد بود.

کد خبر 5367083 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی استان ها حسن رضایی شورای شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران قاسم سلیمانی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه گردشگری نیروی انتظامی مواد مخدر ترافیک شورای عالی قضایی سازمان جهانی گردشگری دیوان عالی کشور ممنوع الخروج شورای عالی استانها شورای عالی استان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند

آئین اختتامیه ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین اختتامیه کنگره ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور، مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان در خلیج فارس برگزار شد.

اسامی برگزیدگان کنگره ملی شعر خلیج فارس به شرح زیر است:

در بخش کلاسیک: قاسم بای از رامیان استان گلستان، سحر شعبانی از هندیجان و فاطمه سلیمان‌پور از قم به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش اصلی شعر سپید: سارا شجاعی از اهواز، معصومه سادات شاکری از نیشابور موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند. در این بخش هیچ اثری حائز رتبه سوم نشد.

خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است

در بخش ویژه کلاسیک نیز داوران هیچ اثری را حائز رتبه ندانستند.

لیلا سپهری از بندر امام‌ خمینی (ره) و پویا اقرایی از اهواز به ترتیب رتبه اول و دوم بخش بخش ویژه سپید را از آن خود کردند و هیچ اثری در این بخش حائز رتبه سوم نشد.

در بخش آزاد این کنگره نیز اثر علی اکبر آغاسیان از تهران و در بخش گویشی اثر کلثوم ستاوی از شوش برگزیده شدند.

در این رویداد ادبی شاعران برگزیده سروده‌های خود در وصف خلیج فارس خوانش کردند.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران