Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی قروه در حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه  کامیون حامل بار قاچاق مشکوک و خودروها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی قضائی در بازرسی از کامیون‌ها مورد نظر 19تن چوب قاچاق کشف شد، اذعان کرد: در این عملیات متهمان دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مطئول، کارشناسان ارزش ریالی این مقدار چوب قاچاق کشف و ضبط شده  را 370 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف 10 تن چوب قاچاق در دهگلان

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: ماموران ایست و بازرسی صلوات‌آباد شهرستان دهگلان حین کنترل خودروهای عبوری به 1 دستگاه کامیون حامل چوب، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از کامیون های مورد نظر 10 تن چوب قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفرمتهم به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد، گفت: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را بیش از 600 میلیون ریال برآورد کردند.

کشف خودرو 30 میلیاردی قاچاق در کامیاران   

 فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین افزود:  مأموران ایست و بازرسی شهید میر جلیلی شهرستان کامیاران در حین کنترل محور کامیاران ـ کرمانشاه به یک دستگاه خودرو مرسدس بنز با پلاک گذر موقت مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی ادامه داد: مأموران پس از بررسی مدارک مربوط به خودرو، متوجه قاچاق و غیر مجاز بودن خودرو و جعلی بودن پلاک آن شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری راننده و انتقال خودرو به پارکینگ و معرفی متهم به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این خودرو توسط کارشناسان مربوطه30 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار آزادی گفت: پلیس با هرنوع قاچاق به صورت قاطعانه برخورد و به قاچاقچیان اجازه فعالیت نمی‌دهد.

دستگیری سارق و کشف 12 فقره سرقت در سنندج

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت در ارتباط با قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی سارق شدند، تصریح کرد:‌ کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری شگردهای پلیسی ، با هماهنگی قضایی 1 سارق را درعملیات غافلگیرانه دستگیرنمودند ودر تحقیقات به 12 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به ارزش ریالی سرقت‌های کشف شده که بالغ بر100 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی وسپس روانه زندان شد.

کشف کالای قاچاق 1.5 میلیاردی در بیجار 

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار با  کار اطلاعاتی دقیق یک خودرو حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان بیجار شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان  با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، تعداد 4 هزار و 979 ثوپ انواع البسه و تعداد یک‌هزار عدد فندک خارجی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 1 میلیاردو 500میلیون ریال برآورد شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه موفقیت پلیس در کشف قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی نتیجه تعامل با شهروندان است ، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک در خصوص قاچاق کالا را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق آگاهی پلیس کامیون فرمانده انتظامی استان کردستان ریال برآورد پلیس آگاهی چوب قاچاق کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس