Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@10:51:35 GMT

آخرین رنگبندی کرونایی کشور ۱۳ آذر

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۴۷۳۴

آخرین رنگبندی کرونایی کشور ۱۳ آذر

بر اساس اعلام سامانه ماسک درحال حاضر سه شهرستان استان زنجان در وضعیت آبی، چهار شهرستان در وضعیت زرد و یک شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

گوینده: مانیا مردانی / ‏تنظیم: ‬امین بهادری نیا

دانلود

کد خبر 539680.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین رنگ بندی کرونا در ایران رنگ بندی شهرها در کرونا وضعیت رنگ بندی استانها تغییر رنگ بندی شهرها رنگ بندی جدید شهرها در کرونا آخرین وضعیت رنگ بندی شهرها رنگ بندی شهرهای اصفهان در کرونا رنگ بندی شهرهای کرونایی در ایران تازه ترین رنگ بندی کرونایی کشور وضعیت رنگبندی اصفهان وضعیت رنگ بندی جدید کرونایی شهرها رنگبندی کرونایی در کشور رنگ بندی استان اصفهان رنگ بندی جدید هرمزگان در کرونا رنگ بندی سمنان در کرونا رنگ بندی کرونا در زنجان رنگ بندی اصفهان آخرین رنگ بندی کرونایی شهرها رنگ بندی جدید شهر اصفهان رنگ بندی جدید کرونایی شهرهای ایران وضعیت رنگ بندی کرونا در کشور تازه ترین رنگ بندی کرونایی اعلام رنگ بندی جدید کرونا وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان اصفهان آخرین رنگ بندی استان های کشور در کرونا آخرین رنگبندی کرونایی آخرین رنگ بندی وضعیت کرونایی یزد آخرین رنگ بندی کرونا در اردبیل آخرین رنگ بندی استان همدان در کرونا جدیدترین رنگ بندی کرونایی استان های کشور رنگ بندی آخرین رنگ بندی استان همدان رنگ بندی کرونا در یزد آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی مازندران آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در اردبیل رنگ ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی زهره‌ای، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

کد خبر 748741

دیگر خبرها

  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده