Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه و نایب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت پروژه‌های شهری و روستایی در مناطق مختلف حوزه انتخابیه گفت: سالن چند منظوره ایثار با اعتباری معادل ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به احداث چمن مصنوعی فجر با ۷ میلیارد ریال اعتبار ملی، بازسازی چمن مصنوعی اداره با ۴ میلیارد ریال اعتبار و احداث چمن مصنوعی در شهر ابوحمیظه با استفاده از اعتبارات نفت را از دیگر پروژه‌های آماده بهره داری عنوان کرد و افزود: چمن مصنوعی در روستا‌های صگور فریح، سید عامر، مطیعات، هوفل غربی، جلیزی حنظله، جلالیه شمالی، آلبوسحاب، آلبوعفری شمالی، آلبوعفری جنوبی، ام الدبس، مرعی و ساچت حمودی هر کدام با صرف هزینه‌ای معادل ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت آماده بهره برداری هستند.

ساعدی در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهری در سوسنگرد بیان داشت: در حال حاضر بوستان ورزشی در این شهر با پیشرفت ۷۰ درصد، چمن طبیعی آلبوجلال شمالی با پیشرفت ۵۰ درصد و استخر سرپوشیده نیز با پیشرفت ۸۰ درصد در حال تکمیل هستند و به زودی به بهره داری خواهند رسید.

این مقام مسئول به وجود پروژه‌های نیمه تمام در روستا‌های دشت آزادگان اشاره و تصریح کرد: چمن مصنوعی روستای ساریه با زیرسازی و پیشرفت ۱۰۰ درصدی فقط نیاز به کفپوش دارد، همچنین چمن مصنوعی جلیزی عبدالرضا با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی، چمن مصنوعی قدرت آباد با پیشرفت ۸۰ درصدی و چمن مصنوعی شهر بستان با پیشرفت ۷۰ درصدی به زودی آماده بهره برداری می‌شوند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چمن مصنوعی در روستا‌های حلاف حسن، صگور حنظله و شاکریه به ترتیب پیشرفت ۲۵ درصد، ۲۰ درصد و ۱۰ درصدی دارند، اظهار داشت: باتوجه به اینکه بعضی از پروره‌های عمرانی نیمه تمام ورزشی سطح شهر در حال تکمیل هستند، برای تکمیل پروژه‌های ورزشی دیگر و جذب اعتبارات مورد نیاز، فاز دوم انجام شده و در آینده‌ای نزدیک و پس از جذب اعتبارات، عملیات‌های مربوطه (تکمیل پروژه نیمه تمام) اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه عمرانی پروژه شهری پروژه روستایی میلیارد ریال دشت آزادگان چمن مصنوعی نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود