Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن اشاره به اینکه ۳۰۰۰ دستگاه آمبولانس بیش از ۱۰ سال عمر دارند از رشد ۱۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس در سال ۱۴۰۰ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم ، جعفر میعادفر در نشست خبری امروز در سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور با تقدیم 19 شهید مدافع سلامت و بیش از 10 هزار مبتلا در بین پرسنل اورژانس و تزریق واکسن کرونا به مردم توسط این نیروها، توانسته نقش خود را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از دو میلیون دوز از تزریقات واکسن را در یک فرآیند دوماهه انجام داده‌ایم.

وی افزود: در کشور سه هزار پایگاه داریم که 1279 پایگاه شهری و 1669 پایگاه جاده‌ای 50 پایگاه هوایی و دو پایگاه دریایی هستند و بیش از 5 هزار دستگاه آمبولانس در حال ارائه خدمات فوریت پزشکی است.

وی با بیان اینکه بخشی از آمبولانس‌ها فرسوده هستند گفت: 3 هزار دستگاه آمبولانس ما بالای 10 سال عمر دارند.

میعادفر با اشاره به فعالیت 24 هزار نیروی اورژانس در کشور، تصریح کرد: 21 هزار نیروی عملیاتی در کشور داریم و 3 هزار نفر دیگر نیز در ستاد و مراکز دیسپچ در حال ارائه خدمت هستند.

رئیس سازمان اورژانس کشور بیان داشت: تعداد ماموریت های 8 ماهه اول امسال بیش از 3 میلیون و 288 هزار و 80 مورد بوده که بیش از 2.5 میلیون مورد شهری، 723 هزار و 271 مورد جاده ای بوده است که نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته است، این رشد طبیعی است زیرا در سال گذشته محدودیت تردد در جاده را داشتیم و به دلیل افزایش رفت و آمدها ماموریت‌های ما نیز افزایش یافته است و 78 درصد ماموریت‌های اورژانس شهری و 22 درصد جاده ای است و نشانگر نیازمندی به پایگاه‌های اورژانس در شهرهاست.

در حال تکمیل...
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کرونا ویروس کرونا اورژانس واکسن کرونا ویروس کرونا اورژانس سازمان اورژانس کشور دستگاه آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس

ابوالفضل رحیمی گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت و افزایش کیفیت آب شرب روستای فوق و همچنین تعویض لوله‌های فرسوده با توجه به قدمت بالای شبکه آبرسانی اجرای کامل اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا به طول ۶۰۰۰ متر در مراحل پایانی است. 

او در خصوص پیامد‌های وجود شبکه‌های فرسوده آبرسانی بیان کرد: شبکه‌های توزیع آبرسانی فرسوده مرتباً دچار شکستگی می‌شوند که این موضوع سبب هدر رفت آب می‌شود ضمن اینکه به دلیل افزایش جمعیت و قطر پاییین لوله‌های موجود دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب مشترکین نیست و شاهد افت فشار آب در زمان اوج مصرف در مناطقی که شبکه آن باید اصلاح شود هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: هزینه اجرایی این عملیات بیش از ۴۸ میلیارد ریال بوده که با پایان عملیات فوق جمعیتی بالغ بر ۷۶۹ نفر از اهالی این روستا از این پروژه برخوردار می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس