Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@12:04:34 GMT

آراء منفی جو بایدن به رقم 34 درصد رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۵۲۳۲

خبرگزاری آریا- نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد کمتر از نیمی از حامیان جو بایدن عملکرد وی را تایید می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت شبکه راشاتودی، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد کمتر از نیمی از حامیان جو بایدن عملکرد وی را تایید می‌کنند.آراء منفی جو بایدن به رقم 34 درصد رسید
این سایت افزود نظرسنجی گروه افکارسنجی ترافالگار که در هفته آخر نوامبر اجرا و روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که 36.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 درصد از آمریکایی‌ها عملکرد او را تایید می‌کنند، در مقابل 59.1 درصد عملکرد او را تایید نمی‌کنند. این در حالی است که همین موسسه نظر سنجی در اوایل اکتبر میزان حمایت از عملکرد بایدن را 39.6 درصد اعلام کرده بود.
این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد حتی پاسخ دهندگانی که از رئیس جمهور حمایت می‌کنند ظاهراً شور و شوق خود را از دست داده اند. فقط 18.1 درصد از آمریکایی‌ها «به شدت» نحوه عملکرد بایدن را در ریاست جمهوری تایید می‌کنند که نسبت به رقم 23.5 درصد ماه اکتبر، کاهش معناداری در مدت یک ماه دارد.
در حالیکه در مجموع شمار افرادی که عملکرد بایدن را تایید نمی‌کنند حدود 23 درصد از افرادی که او را تایید می‌کنند بیشتر است. این فاصله در میان کسانی که به شدت او را تایید می‌کنند بیشتر است. ترافالگار اعلام کرد 52.2 درصد از آمریکایی‌ها «به شدت» با عملکرد بایدن مخالفند، که باعث می‌شود آرای منفی وی به بیش از 34 درصد برسد.
برای اینکه این کسری، را متوجه بشویم لازم است خاطر نشان شویم بایدن در چند ماه اول ریاست جمهوری خود میزان محبوبیت حدود 60 درصدی را از آن خود کرده بود. اما این میزان 60 درصدی پیش از خروج پر آشوب و مرگبار آمریکا از افغانستان، افزایش تورم به بالاترین سطح در 30 سال گذشته و افزایش نگرانی‌ها درباره بحران مهاجرت غیرقانونی بود. نظرسنجی دیگر همچنین نشان داد می‌دهد که بایدن برخی از رای دهندگان - به ویژه سیاهپوستان آمریکایی - را هنگام تحمیل دستورات گسترده واکسن کووید-19 که مکرراً در دادگاه‌های فدرال به چالش کشیده شده بود، از خود رانده است.
نظرسنجی گالوپ که در ماه اکتبر منتشر شد، نشان می‌دهد بایدن ناامید کننده‌ترین رئیس جمهور جدید آمریکاست. وی این عنوان را پس از هری ترومن به دست آورد. هری ترومن در سال 1945، مقام ریاست جمهوری را پس از فرانکلین روزولت، از آن خود کرد.
این نظرسنجی نشان می‌دهد بایدن ناامید کننده‌ترین رئیس جمهور آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم است.
تازه‌ترین نظرسنجی ترافالگار نشان می‌دهد 51.2 درصد از افراد مستقل و تقریباً 25 درصد دموکرات‌ها اکنون به شدت مخالف عملکرد بایدن هستند. کمتر از 3 نفر از هر 10 فرد مستقل مدیریت بایدن را در ریاست جمهوری تایید می‌کنند، در حالی که 62.1 درصد با عملکرد او مخالف هستند.
در نظرسنجی ترافالگار وزن دموکرات‌ها و زنان بیشتر بود. در این نظر سنجی 39.3 درصد از پاسخ دهندگان دمکرات و 35.6 درصد جمهوری خواه بودند و همچنین 53.3 درصد زن در مقابل 46.7 درصد مردان بودند. یک نظرسنجی جداگانه ترافالگار که روز سه شنبه منتشر شد نشان می‌دهد 54.2 درصد از رای دهندگان معتقدند بایدن مسئول اختلاف بین مردم آمریکا است. دموکرات‌ها و جمهوری خواهان همان طور که انتظار می‌رفت درباره این مساله دو قطبی شده بودند، اما 64.1 درصد از افراد مستقل رئیس جمهور را مسئول این اختلافات می‌دانند.
همچنین در ماه گذشته، ترافالگار دریافت که 52 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند طرح پیشنهادی بایدن، موسوم به لایحه «طرح بازسازی بهتر» مانع از رونق اقتصادی کشور خواهد شد. فقط 38.3 درصد گفتند که این طرح به طور واقعی به رونق اقتصادی کمک می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جو بایدن درصد از آمریکایی ها تایید می کنند عملکرد بایدن او را تایید نشان می دهد رئیس جمهور جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • ژنتیک و قرارگیری در معرض آفت کش ها خطر پارکینسون را افزایش می دهد
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!