Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:52:31 GMT

اعتبار پروژه جاده کلور – درام تامین شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۵۳۰۷

اعتبار پروژه جاده کلور – درام تامین شد

به گزارش ایرنا، داود شایقی روز شنبه  در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خلخال افزود: با توجه به اهمیت تکمیل پروژه  کلور – درام و اتصال استان اردبیل به استان‌های همجوار از طریق این معبر بنا شد با همکاری بانک مسکن و از محل ماده ۵۶ بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد که مدارک و مستندات به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده تا امکان تضمین و پرداخت این تسهیلات از طریق بانک عامل فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای این پروژه مهم و زیربنایی از محل سفر رئیس جمهوری نیز ۸۰۰ میلیارد ریال قرار است تامین شود تا بخش مهمی از پروژه در سال آینده اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل به موعد تدوین بودجه ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: با تلاش و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمع آوری اطلاعات جامع سعی می‌شود تا پیشنهادات خود را برای تخصیص اعتبارات مناسب در بودجه سال آینده به نفع استان ارائه کنیم که امید است هم در سازمان برنامه و بودجه و هم در دولت این مطالبات و درخواست ها مورد توجه قرار گیرد.

شایقی بیان کرد: در بودجه سال آینده در کنار انضباط مالی و کاهش هزینه‌های جاری سعی بر این خواهد بود تا طرح‌های عمرانی و زیربنایی سرعت بیشتری به خود گرفته و در کنار آن نظام اقتصادی با کنترل نقدینگی و تورم در مسیر باثبات حرکت کرده و به تدریج رشد اقتصادی را شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل همچنین از اختصاص چهار هزار میلیارد ریال عتبار فاینانس برای تکمیل پروژه بزرگراه اردبیل –سرچم خبرداد.

شایقی اظهار کرد: این تسهیلات از طریق بانک صادرات برای تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم اختصاص می‌یابد و قرار است سازمان برنامه و بودجه صدور سند تضمنی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه تمام اطلاعات جاده اردبیل – سرچم از طریق شرکت زیرساخت دریافت و از طریق سامانه به ثبت می رسد افزود:مقرر شد با بارگذاری شناسنامه طرح و موافقت وزیر راه و شهرسازی با پرداخت این منابع به پروژه موردنظر صدور سند تضمینی و ضمانت هفته آینده انجام شود.

شایقی اضافه کرد: در جلسه‌ای که با شورای اقتصاد برنامه و بودجه کشور داشتیم مقرر شد برای ۲ پروژه مهم جاده‌ای استان ، راه سربند به مشگین‌شهر و جاده رضی – امیرکندی به بیله‌سوار اختصاص اعتبار انجام شود.

وی اظهار کرد: از طریق ماده ۲۳ منابع مورد نیاز برای این پروژه‌ها تعریف شده که قرار است راه و شهرسازی اطلاعات مورد نیاز جاده‌ها  و چهاربانده اردبیل – سرچم، سه راهی سربند - مشگین‌شهر  و رضی – امیرکندی و گرمی – بیله سوار را به سرعت در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دهد تا در بودجه سال آینده تامین منابع و صدور مجوزهای لازم انجام شود.

استان اردبیل ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

برچسب‌ها بهسازی راه ها کاهش تصادفات اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها کاهش تصادفات اردبیل بهسازی راه ها کاهش تصادفات اردبیل اعتبار سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز آمار تغییر کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران، «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، «داود منظور» با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.
معاون رئیس‌جمهور سپس گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران،  «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.
 منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های  «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی،  «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد. پیکان‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور «محمدجواد هادی دهکردی» را نیز به عنوان سرپرست امور مشاوران و پیمانکاران منصوب کرد. دهکردی دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک بوده و پیش از این به عنوان معاون تسهیل تجاری و توسعه کاربردها در مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت