Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@22:37:35 GMT

60 درستگاه ویلچر به معلولان لرستانی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۵۴۰۶

60 درستگاه ویلچر به معلولان لرستانی اهدا شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلسله روز شنبه در آیین اهدای همزمان ۶۰ دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی و معلولان نیازمند استان در سالن نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله برگزار افزود: زیرساخت های مورد نیاز جامعه معلولان کشور و به تبع آن استان و شهرستان به حد مطلوب و استاندارد نرسیده است و بهزیستی باید تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، روح اله زمانیان اظهار داشت: در این راستا دولت باید بتواند تمامی ظرفیت ها، افکار و توانمندی های موجود کشور را در بخش های منابع انسانی، مادی و ملی برای رشد و توزیع عادلانه ثروت بکار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب جمهوری اسلامی در دورافتاده ترین روستاها و مناطق کشور عنوان کرد: موسسات و سازمان های مردم نهاد باید نیز باید همراه و همدل با دولت و سایر ارکان نظام برای محرومیت زدایی مشارکت داشته باشند.

مسوول بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های لرستان نیز با اشاره به اهدای ۶۰ دستگاه ویلچر به همراه ۶۰ بسته کمک معیشتی به مددجویان بهزیستی و معلولان نیازمند استان اظهار داشت: ارزش هر دستگاه ویلچر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ارزش هر بسته کمک معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، سویا و ماکارونی ۵۰۰ هزار تومان است.

نرگس بیرانوند با اشاره به فعال بودن ۲۰ دفتر خیریه آبشار عاطفه ها در سراسر لرستان تصریح کرد: سال گذشته ۶ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی توسط این نهاد و با کمک خیران جمع آوری شد و به دست نیازمندان رسید.

وی افزود: همچنین دفتر اشتغال این خیریه در شهرستان سلسله و دفتر معلولان آن در ناحیه ۲ بروجرد راه اندازی شده است.

بیرانوند گفت: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار نفر شامل بیماران صعب العلاج، زنان بدسرپرست و بی سرپرست و ایتام تحت پوشش این خیریه هستند و اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند نیز از جمله فعالیت های آن است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا هفته بهزیستی اهدای ویلچر افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد