Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:56:31 GMT

بازی تیم نساجی و پدیده مشهد در ساری برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۵۴۲۱

بازی تیم نساجی و پدیده مشهد در ساری برگزار می شود

مجتبی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بازی تیم‌های نساجی و پدیده مشهد در ساری برگزار می‌شود، نشست خبری سرمربیان تیم‌های نساجی مازندران و پدیده مشهد هم عصر شنبه در ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، باشگاه نساجی روز چهارشنبه ۱۰ آذر در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد که قصد دارد بازی‌های خانگی‌اش را به طور موقت در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه در نامه خود یادآورشده بود، هواداران در نظر داشته باشند که اداره کل ورزش و جوانان یک دستگاه دولتی است و طبیعتاً از مراجع رسمی برای تصمیم‌گیری‌های مرتبط پیروی می‌کند.

مرجع قانونی رسیدگی به این موضوع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال است و این فدراسیون هم تا کنون نامه‌ای مبنی بر این که استادیوم شهدای ساری شرایط میزبانی از بازی‌های لیگ برتر را ندارد، برای ما ارسال نکرده است.

اعلام خبر معرفی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به عنوان محل میزبانی نساجی از حریفان در دیدارهای خانگی به دلیل پایین بودن کیفیت چمن زمین ورزشگاه شهدای ساری از هفته گذشته تاکنون واکنش‌هایی متعددی را در فضای مجازی و رسانه‌ای استان به دنبال داشت.

علاوه بر انتقادهای زیادی که از سوی هواداران بابت فراهم نبودن شرایط میزبانی نساجی در مازندران و وجود نداشتن یک ورزشگاه با کیفیت در استان مطرح است، انتشار برخی نکات و دیدگاه‌های منتسب به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز واکنش‌هایی را ایجاد کرد.

درهمین زمینه، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درگفت وگو با رسانه‌های استان، ادعای مخالفتش با برگزاری بازی‌های خانگی نساجی در مشهد را تکذیب کرد و گفت: اداره کل ورزش برای رفع مشکل زمین بازی به طور کامل همراه نساجی است ولی این تیم به دلیل برخی ضوابط رسمی و قانونی شرایط میزبانی از حریفان خود در مشهد را ندارد.

حسن رنگرز اضافه کرد: بسیاری از مواردی که درچند روز گذشته تا کنون در فضای مجازی مطرح شده و ناراحتی و نگرانی هواداران را به دنبال داشت با اصل فرآیندی که در این موضوع رقم خورده متفاوت است.

تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای ساری میزبان تیم پدیده مشهد است. تا پایان هفته هفتم این رقابتها تیم نساجی مازندران با کسب ۶ امتیاز در رده دوازدهم وپدیده مشهد هم با کسب تناه ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارند

کد خبر 5367175

منبع: مهر

کلیدواژه: نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا آلودگی هوا معلولان زلزله تبریز گناوه پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ