Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@08:49:17 GMT

تغییر پست دانشگر در حساس‌ترین بازی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۵۴۶۱

تغییر پست دانشگر در حساس‌ترین بازی استقلال

غیبت وریا غفوری در شهرآورد امروز، شوک بزرگی بود که به کادرفنی استقلال وارد شد. کاپیتان آبی‌ها در دیدار برابر صنعت نفت دچار آسیب دیدگی شد و همین مسئله باعث غیبت او در دیدار حساس امروز برابر پرسپولیس شده است.

در حالیکه انتظار می‌رفت که مجیدی برای انتخاب جانشین دانشگر از کوین یامگا در سمت راست بهره بگیرد، اما اخباری که از اردوی آبی پوشان منتشر شده حکایت از این دارد که کادرفنی استقلال قصد دارد از سرعت بالا و توان تهاجمی بازیکن خارجی خود در خط حمله استفاده کند و گزینه دیگری برای سمت راست در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دانشگر مدافع چند پسته آبی‌ها که در فصل گذشته نیز در تعدادی از بازی‌های تیمش به عنوان مدافع راست به میدان رفته بود، حالا در حساس‌ترین دیدار فصل به جای وریا غفوری وارد زمین می‌شود. دانشگر در این فصل عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود و حتی در دیدار برابر نساجی نیز بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

او در لیگ بیست و یکم، به دور از حواشی همیشگی به فوتبال پرداخته و تمام تمرکزش را درون زمین گذاشته است. مدافع بوشهری که امروز در مأموریتی سخت و دشوار باید با عناصر تهاجمی و باتجربه پرسپولیس در سمت چپ روبرو شود و جای خالی وریا غفوری را پر کند. باید دید که این بازیکن تا چه اندازه در این امر موفق خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد دانشگر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد