Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از سایت آموزشی برترآموز، با شروع ویروس کرونا و بسته شدن آموزشگاه های مطرح در سراسر ایران، افراد شروع به دیدن آموزش های مجازی کردند و به همین دلیل آموزش های مجازی طرفداران زیادی پیدا کرده است. سایت های آموزشی زیادی نظیر برترآموز، زومیت، دیجیاتو، موبایل کمک و ... شروع به گسترش آموزش های آنلاین خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین آموزش زبان انگلیسی و آموزش زبان آلمانی یکی از پرطرفدارترین ها بوده اند که اگر دوری داخل اینستاگرام بزنید، خواهید دید که چقدر از اساتید در حال فروختن دوره آموزش زبان آلمانی و انگلیسی خود هستند.

در کنار آن، قدرت گوگل را نیز نباید دست کم گرفت و خیلی از افراد با استفاده از آموزش سئو برتر آموز، توانسته‌اند  پکیج های آموزشی خود را با قدرت سئو و سایت به فروش برسانند. اما سوالی که اینجا مطرح است؛ این است که از چه زمانی باید شروع به یادگیری زبان های خارجی کنیم و بهترین روش برای یادگیری این دو زبان چیست. برای این منظور ابتدا کمی بهتر است با دو زبان مطرح دنیا یعنی زبان انگلیسی و آلمانی کمی آشنایی پیدا کنیم.

آشنایی با زبان انگلیسی و آلمانی

هر دو زبان جزو برترین زبان ها حال حاضر دنیا هستند و با یادگیری آن ها می توان گفت دیگر هیچ مشکلی برای مکالمه در خارج از کشور نخواهید داشت. زبان آلمانی دارای ۲۶ حرف اصلی و ۴ حرف غیراصلی (فرعی) است و زبان انگلیسی نیز دارای ۲۶ حرف است که بسیاری از این حروف با زبان آلمانی یکی است.

اما هر کدام از این زبان ها دارای قاعده، قوانین و اصطلاحات مخصوص به خود است که هر کدام  را به صورت جدا باید آموزش ببینید. در آموزش زبان آلمانی و انگلیسی امری که بسیار مهم است؛ توانایی تشخیص سطح خویش است. یعنی قبل از اینکه فرایند یادگیری و آموزش را آغاز کنید، بدانید در چه حدی از زبان هستید و متناسب با آن آموزش ببینید.

زمان شروع یادگیری زبان انگلیسی چه موقع است؟

امروزه آموزش زبان انگلیسی یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در هر سنی است به حدی که والدین یک کودک سعی می کنند از همان دوران کودکی و حتی قبل از مدرسه فرآیند یادگیری زبان انگلیسی را برای فرزند خود آغاز کنند. اما بسیاری از مواقع چنین کاری نه تنها به کودک زبان را یاد نمی دهد؛ بلکه باعث آسیب دیدن به زبان خارجی وی نیز خواهد شد.

به صورت کلی شما در هر سن و سالی که باشید، می توانید یادگیری زبان دوم را برای خود آغاز کنید حتی اگر کارمند، شاغل و یا خانه دار باشید. فقط کافی است در روز زمانی را برای یادگیری خالی کنید. بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که بدانند مدت زمان یادگیری یک زبان خارجی چقدر است و چه مدت طول می کشد تا بتوان یک تسلط نسبی تا حرفه ای روی زبان خارجی داشت.

پاسخ به این سوال برای افراد متغیر است و نمی توان پاسخ دقیقی به آن داد، اما می توان گفت برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت بسیار عالی زمانی بین ۶ ماه تا ۴ سال می خواهد. با دیدن این ارقام نترسید و فکر نکنید کار سختی را در پیش دارید، اصلا چنین نیست. خوشبحتانه سایت آموزشی برترآموز که یکی از بهترین سایت ها در حوزه آموزشی در کشور است؛ با آموزش زبان انگلیسی به صورت حرفه ای توانسته است در حداقل زمان ممکن، دانشجویان دوره خود را آماده صحبت به زبان انگلیسی کند.

 مزایای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی و آلمانی با برترآموز باعث می شود شما بتوانید شغل های بهتر و با درآمد بیشتر پیدا کنید، چرا که یکی از شرایط اصلی استخدام امروزه، مسلط بودن به زبان انگلیسی است. امکان سفر به بهترین نقاط جهان: شما با یادگری زبان انگلیسی و آلمانی می توانید به تمام نقاط دنیا سفر کنید و معمولا در کشورهای توریستی، افراد به زبان انگلیسی و آلمانی تسلط کافی دارند و شما دیگر نگران ارتباط گرفتن با آن ها نخواهید بود. تحصیل در بهترین دانشگاه ها برای شما فراهم است. اگر قصد ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا نظیر کمبریج، آکسفورد و ... را دارید، باید زبانتان بسیار عالی باشد و هر چه زودتر برای آموزش و یادگیری باید اقدام نمایید. ذهن پرورش و بازتر می شود. مهم نیست چه نوع زبانی را و در چه سنی شروع می کنید، آموزش زبان خارجی و یادگیر باعث باز شدن هرچه بیشتر ذهن خواهد شد.

 م. خ 

منبع: با مشارکت سایت برترآموز | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد برچسب‌ها ویروس کرونا آکسفورد زبان انگلیسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آکسفورد زبان انگلیسی ویروس کرونا آکسفورد زبان انگلیسی زبان انگلیسی و آلمانی یادگیری زبان انگلیسی زبان آلمانی زبان خارجی آموزش زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!

به گزارش "ورزش سه"، فلیک پس از درخشش در بایرن و کسب شش‌گانه با این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد اما نتایج ضعیفی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست آورد باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور با او قطع همکاری کنند.

این مربی آلمانی از آن زمان تا به حال هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در چند ماه اخیر بارها و بارها نامش در کنار نام باشگاه بارسلونا به گوش رسیده بود اما در نهایت ژاوی تصمیم گرفت که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و حضور او در فوتبال اسپانیا منتفی شد.

تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به نیمکت این تیم به گوش برسد و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به همکاری دوباره با این مربی آلمانی دارند.

اما حالا اسکای اسپورت خبر داده است که فلیک با وجود اینکه فرصت بازگشت به بایرن را دارد اما این تیم در حال حاضر در گزینه‌های او قرار ندارد و این مربی به صورت جدی به دنبال این است که بتواند مربیگری در خارج از کشور آلمان را هم تجربه کند و در حال حاضر پیشنهاد دیگری از تیم‌های آلمانی را قبول نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد