Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

ساعت و نحوه فعالیت واحدهای صنفی در شهر تهران دارای شرایطی است که یکی از آنها اتمام فعالیت تا ساعتی مشخص است، در این میان اما برخی واحدها می‌توانند با دارا بودن یکسری شرایط به طور شبانه‌روزی فعالیت کنند، موضوعی که معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره آن توضیحاتی را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نادر مرادی درباره ساعت فعالیت واحدهای صنفی در شهر تهران گفت:‌ ساعت کار صنوف در شش ماه اول سال تا ساعت یک بامداد و در نیمه دوم سال تا ۲۴ است. این موضوع البته در مورد تمام واحدهای صنفی نیست و به عنوان مثال ساعت کار واحدی مانند طلافروشی و ... متفاوت است. اما به طورکلی می‌توان گفت که تمامی واحدهای صنفی باید بحث رعایت ساعت خاموشی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه فعالیت بیش از این ساعات در شهر تهران مواردی نظیر ایجاد مزاحمت برای شهروندان و ساکنان را خواهد داشت، اظهارکرد:‌ از این رو پلیس نیز در مواجهه با این واحدها برابر مقررات موجود عمل خواهد کرد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره اینکه آیا واحد صنفی می‌تواند مجوزی برای فعالیت شبانه‌روزی دریافت کند، به ایسنا گفت:‌ این امکان برای تمام واحدهای صنفی وجود ندارد و تنها واحدهای صنفی مانند داروخانه‌های شبانه‌روزی، سوپرمارکت‌ها، تعویض روغنی و خواربار فروشی‌ها می‌توانند چنین مجوزی را دریافت کنند.

مرادی درباره شروط دریافت این مجوز نیز اظهارکرد:‌ مالکان و متصدیان این صنوف باید درخواست خود را به اتحادیه بدهند و پس از آنکه مورد تایید قرار گرفت، نامه‌ای به پلیس اماکن زده می‌شود، پس از آن همکاران من در پلیس اماکن موضوع را از لحاظ امنیتی و انتظامی پیگیری می‌کنند و اگر تأییدیه‌های لازم صادر شود، مجوز فعالیت شبانه‌روزی به این واحدهای صنفی داده می‌شود.

وی درباره اینکه آیا به عنوان مثال یک کافی شاپ هم می‌تواند چنین مجوزی را دریافت کند، یا خیر؟ گفت: تنها همان چهار صنفی که اشاره کردم می‌توانند چنین مجوزی را در تهران دریافت کنند و دلیل آن هم ضروری بودن چنین مشاغلی است. در دیگر موارد حتما باید از ساعت مجاز فعالیت صنوف پیروی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهر تهران معاون ساعت کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فعالیت واحدهای صنفی واحدهای صنفی شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟

جانشین پلیس راه کشور آخرین وضعیت راه‌هایی کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر در بیشتر جاده‌های مواصلاتی کشور تردد جریان دارد، اما در استان کرمان یک محور اصلی راور-دیروک به دلیل بارش شدید باران مسدود شده است، همچنین ۱۰ محور غیرشریانی نیز در سایر استان‌هایی که باران شدیدی را داشتند، مسدود است، عوامل پلیس راه و راهداری در تلاش هستند تا این مسیرها هرچه زودتر بازگشایی شود.

وی افزود: در روزهای اخیر سفرها به استان‌های زیارتی و سیاحتی مانند شمال کشور افزایش داشته است و با توجه به تمام شدن تعطیلات، امروز پیش‌بینی می‌شود ترافیک پرحجمی را در بیشتر جاده‌های کشور شاهد باشیم.

جانشین پلیس راه کشور گفت: در محورهای پرتردد به ویژه استان‌های شمالی کشور، محدودیت‌هایی در نظر گرفته‌ایم که شرایط مدیریت شود، از ساعت ۹:۳۰ امروز در محور جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال از مرزن‌آباد به سمت تهران مسیر یک طرفه خواهد بود تا بار ترافیکی تخلیه شود و این محدودیت‌ها در حال حاضر ادامه دارد، همچنین در محور هراز، با توجه به حجم ترافیک از شمال به جنوب محدودیت یک طرفه شدن اجرا خواهد شد.

محبی تصریح کرد: بر اساس هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی کشور، از امروز، شنبه پانزدهم تا هجدهم اردیبهشت، بیشتر جاده‌های کشور شرایط مناسبی برای سفر ندارد و سطح آنها لغزنده است، همچنین از رانندگان درخواست داریم، سرعت مجاز را رعایت و پس از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی ادامه داد: در آزادراه تهران-شمال شب گذشته از ساعت ۲۲:۴۵ چند مورد ریزش سنگ داشتیم و تا ساعت ۵:۰۰ صبح امروز، جنوب به شمال این محور مسدود بود، اما در حال حاضر مسیر باز است، همچنین پلیس با آمادگی کامل در محورها حضور دارد، هموطنان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند با شماره ۱۲۰ تماس بگیرند و علاوه‌بر آن رانندگان قبل از شروع سفر می‌توانند آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ راهداری مطلع شوند.

کد خبر 750428

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟