Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نخستین دوره مسابقه کشوری سخنرانی‌های انتقادی، پیشنهادی دانشگاهیان (سه دقیقه با سلامت) یا HSE-Talk برگزار شد که دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مقام نخست این مسابقات را کسب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نخستین دوره مسابقه کشوری سخنرانی‌های انتقادی، پیشنهادی دانشگاهیان (سه دقیقه با سلامت) یا HSE-Talk در سه محور بهداشت، ایمنی و محیط زیست به منظور طرح و بسط گفتمان سلامت، ایمنی و محیط زیست در جامعه دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به این مسابقه 100 اثر ارسال شد که 62 اثر مورد داوری قرار گرفت. تیم داوری این مسابقه متشکل از کارشناسان دانشگاه‌های تهران، صنعتی امیرکبیر و شهید بهشتی بود که اثر ارسالی مهندس سید ابراهیم نزل‌آبادی دانشجوی دکتری رشته مهندسی محیط زیست دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان اثر برگزیده اول انتخاب شد.
این اثر باموضوع «ایمنی در آزمایشگاه‌ها» تهیه شد که در آن تلاش شده بود ضمن طرح اصول کلی ایمنی در آزمایشگاه‌ها، به مهم‌ترین موارد لازم برای رعایت توسط دانشجویان و کارکنان در این مکان اشاره شود.
همچنین در این اثر به 5 بخش اصلی دستورالعمل ایمنی آزمایشگاه‌ها شامل آگاهی یافتن نسبت به خطرات، آشنایی با PPE ها، آشنایی با تجهیزات ایمنی، آشنایی با برنامه اقدام اضطراری و بحث مدیریت پسماند و حمل مواد شیمیایی اشاره شد.
این دانشجو در اثر خود راهکار‌های عملیاتی برای ارائه شرایط مطلوب ایمنی در آزمایشگاه در سه سطح کلان، افراد فعال در آن و نیز محیط آزمایشگاه ارائه کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر صنعتی امیرکبیر محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان در آمریکا

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد