Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:08:51 GMT

حریق در مجتمع تجاری بزرگ شیراز مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۶۱۰۹

حریق در مجتمع تجاری بزرگ شیراز مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی قانع با اعلام خبر وقوع آتش سوزی در مجتمع تجاری واقع در خیابان عفیف آباد شیراز، توضیح داد: ساعت ۱۰ و ۲۷ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در قسمت تجاری طبقه همکف این مجتمع به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان از چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه مأموران آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه بعد از اعلام وقوع حریق به محل رسیدند، گفت: محل حادثه مجتمع بلندمرتبه‌ای است که در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارد و با توجه به باز بودن مغازه‌ها و حضور شهروندان در محل، در صورت عدم حضور به موقع و کنترل حریق، حادثه‌ای گسترده پیش‌بینی می‌شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در مجتمع به دو گروه تقسیم شدند و ضمن خارج کردن شهروندان از محل، عملیات جست و جوی منبع انتشار دود و آتش آغاز شد و مشخص شد که این آتش سوزی از قسمت بالکن یک مغازه کیف و کفش بر اثر اتصالی در سیم‌های برق در محل انبار تعداد زیادی از اجناس رخ داده است.

به گفته قانع این حریق، منجر به متصاعد شدن دود در طبقات شده بود که در مدت زمانی کوتاهی با مدیریت دقیق تیم اطفایی کنترل و کاملاً اطفا شد.

رئیس آتش نشانی یادآور شد: در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش نشانان پس از اطفای حریق و عدم سرایت شعله‌ها به مغازه‌های همجوار، وارد مرحله ایمن سازی و لکه گیری شدند.

کد خبر 5367254

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا معلولان آلودگی هوا زلزله ایلام بارش باران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد