Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و چند واحد صنعتی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا صنعت کشور رونق بگیرد، اظهار داشت: امروز حمایت از تولید در مقام عمل و نه در حرف، از اوجب واجبات است.

او با اشاره به نقش تولید در حل مسائل مختلف کشور از جمله بیکاری گفت: هر پدیده‌ای را بخواهیم کنترل کنیم حتی در بعد امنیتی، باید تولید و اشتغال هدف قرار گیرد و مورد توجه جدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: نمی‌توان از جوانی، ازدیاد جمعیت و اشتغال حرف زد و از تولید و حمایت از تولیدکنندگان حرف نزد چراکه گردش اقتصاد کشور وابسته به تولید است.

عزیزی تاکید کرد: فتح الفتوح ما امروز باید حمایت از تولید باشد و اگر صنعت گران مورد حمایت قرار گیرند، به همه اهداف خود خواهیم رسید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصرار موکد به رفع موانع تولید در استان داریم و این مسئله خط قرمز ماست، افزود: ما نمی‌توانیم مدیری داشته باشیم که خود را نسبت به تولید بی مسئولیت بداند و حامی تولید نباشد.

او با خطاب قرار دادن همه مدیران دستگاه‌های اجرایی که سهمی در رونق تولید دارند، گفت: مدیری که نگاهش به تولید و حمایت از آن ضعیف بوده و یا چوب لای چرخ تولید بگذارد، وجودش در استان ضرورتی نداشته و در واقع هیچ جایگاهی در استان فارس نخواهد داشت.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که سطح نگاه و مدیریت خود را بالا ببرند و افزود: مدیری که سطح کار خود را پایین بیاورد و نگاه کلان و عمیق به مسئله تولید و حمایت از تولید کنندگان واقعی نداشته باشد، مدیر در تراز دولت سیزدهم و نظام اسلامی نیست چراکه اگر می‌خواهد کار کند، باید در این چهارچوب که خواسته اصلی مردم است، عمل کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای صنعت گر باید فرش قرمز پهن کرد، افزود: بخشی از رفع موانع تولید بر عهده نمایندگان است که اگر مشکل در استان حل نشد از مسئولان ملی مطالبه گری کنند که در این راستا آماده همه گونه خدمت هستیم.

عزیزی همچنین تاکید کرد: در نظام اسلامی ریاست نداریم بلکه همه مسئول و پاسخگو هستند لذا فارغ از این چهارچوب‌ها باید همه در رفع موانع تولید تلاش کنیم به ویژه مجموعه صمت، منطقه ویژه اقتصادی و... تا تولید کنندگان با خیال راحت به تولید مشغول شوند و دغدغه دیگری جز افزایش کیفیت محصول خود نداشته باشند.

لازم به ذکر است در پایان ابراهیم عزیزی و جعفر قادری نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از برخی واحد‌های تولیدی بازدید کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مردم شیراز مجلس شورای اسلامی حمایت از تولیدکنندگان مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.  

حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است