Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@16:11:47 GMT

برگزاری جنگ شاد معنوی در بیمارستان امام حسین

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۶۳۶۳

برگزاری جنگ شاد معنوی در بیمارستان امام حسین

معاون تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری حداقل ۱۲ جلسه اجرای جُنگ شاد معنوی از طریق مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات در بیمارستان امام حسین (ع) برای کودکان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در دیدار با رئیس بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) اظهار کرد: بدون توجه به بعد معنوی، نمی‌توان جسم و روان انسان را به خوبی شناخت و برای سلامت آن برنامه‌ریزی منسجمی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شادمانی معنوی، امید و اعتماد برای انسان به همراه می‌آورد افزود: اسلام شادی عبث را تأیید نمی‌کند، بلکه شادی سازنده که در جهت اهداف الهی باشد را می‌پذیرد و شادکامی می‌تواند انسان را برای ادامه زندگی امیدوارتر کند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بابیان اینکه شادمانی از هیجانات بنیادی انسان است که نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای در تأمین سلامت فرد و در ادامه برای جامعه به همراه دارد، تصریح کرد: به منظور هماهنگی و تبادل نظر برای برگزاری برنامه‌های شاد معنوی برای کودکان بستری در بیمارستان امام حسین (ع) با دکتر مهرداد معمارزاده، رئیس این بیمارستان تبادل نظر انجام شد.

حجت الاسلام حامد اهتمام گفت: در این جلسه نسبت به تأمین سلامت معنوی و روحی کودکان بیماران تاکید و توافق شد که تا پایان سال جاری حداقل ۱۲ جلسه اجرای جنگ شاد معنوی از طریق اعزام مبلغان تخصصی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در این بیمارستان انجام شود.

در بخش دیگری از این دیدار، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل‌های تبلیغی و جمعی از مبلغان تخصصی کودک و نوجوان این دفتر از کودکان بستری در این بیمارستان عیادت کرده و با اجرای برنامه‌های ویژه، لحظات فرح بخشی برای آنها به وجود آمد.

کد خبر 539723

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیمارستان امام حسین اصفهان بیمارستان امام حسین جنگ شادي دفتر تبلیغات اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان شاد معنوی امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند