Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهدی محمدی» روز شنبه اعلام کرد: هم‌اکنون ۲۱۸ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد، ۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۱۰ نفر آنها وخیم است.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته ۵۳ نفر شامل ۲۵ بیمار مثبت بستری و ۲۸ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل پنج نفر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۷۳ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: ۲۳ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که در مقایسه با روز قبل تعداد آنها ۶ نفر بیشتر است.

پنج شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

 براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنج شهرستان این استان از روز شنبه (۱۳ آذر) در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند که شامل شهرستان‌های قصرشیرین، کنگاور، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب و دالاهو است و شهرستان‌های کرمانشاه، ‌هرسین، سنقر وکلیایی، پاوه، گیلانغرب، جوانرود، سرپل ذهاب، روانسر و صحنه هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان