Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:24:25 GMT

هوای کاشان فردا در مناطق صنعتی و پرتردد ناسالم است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۶۶۰۱

هوای کاشان فردا در مناطق صنعتی و پرتردد ناسالم است

گروه استان‌ها - رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه هوای کاشان فردا در مناطق صنعتی و پرتردد ناسالم است، گفت: شهروندان از تردد غیرضروری اجتناب کنند. - اخبار استانها -

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   کاشان   ، ضمن اشاره به بارش هشت میلی‌متری در کاشان طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: در سال زراعی جاری تاکنون 50 میلی‌متر بارندگی در کاشان ثبت شده که نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میانگین بارش یک سال کامل 132.8 میلی متر بوده است، افزود: میانگین بارش بلند مدت در سال زراعی جاری تاکنون 20 میلی متر بوده است و تغییرات بارش به نسبت میانگین نیز رشد داشته است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان ضمن اشاره به بارندگی طی 24 ساعت گذشته ابراز داشت: شهرستان آران و بیدگل 6.1 میلی متر، برزک 19 میلی متر، قمصر هشت میلی متر، نیاسر 10.8 میلی متر، کامو و چوگان دو میلی متر، دهزیره 5.2 میلی متر و حسین آباد کویر 10 میلی متر است.

وی ضمن اشاره به جزئیات بارندگی در منطقه کاشان و آران و بیدگل گفت: فخره 6.3 میلی‌متر، تقی آباد 9 میلی‌متر، آب شیرین 14 میلی‌متر و نوش آباد نیز 10 میلی‌متر بارندگی طی 24 ساعت گذشته در شهرستان کاشان ثبت کردند.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه بارش نسبت به بلند مدت 150 درصد و سال گذشته 205 درصد افزایش داشته است، افزود: این بدین معنی است که میزان بارش بلندمدت یا نرمال تا این تاریخ باید 20 میلی متر باشد اما از اول سال زراعی تابه‌حال به 50 میلی متر رسیده در حالی که این افزایش بارش تاثیری در جبران کاهش آب‌های سفره‌های زیر زمینی نمی‌شود.

ارغوانی ضمن اشاره به پایداری جو و انباشت آلایندگی هوا از روز یکشنبه تصریح کرد: غبارآلودگی، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در اثر این مخاطره صورت می‌پذیرد و باعث افزایش شاخص کیفیت هوا درحد ناسالم برای گروه‌های حساس و رشد آن تا ناسالم برای تمام گروه‌ها در مناطق صنعتی و پرتردد شهر در ساعات اولیه روز می‌شود.

رهاشدگی‌های 4 سال گذشته، پرداختن به حمل‌ونقل و آلودگی هوا را دشوارتر کرده است استاندار تهران: دولت در بودجه 1401 نگاه ویژه‌ای به آلودگی هوای پایتخت خواهد داشت آلودگی هوا اولویت دستگاه‌های مسئول نیست/خروجی کارگروه کاهش آلودگی هوا بی‌تأثیر بوده است

وی ضمن اشاره به هوای صاف تا کمی ابری در روز شنبه تاکید کرد: لازم است تا از ترددهای غیر ضروری به ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری تا حد امکان پرهیز شود و فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز صورت نپذیرد.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ضمن اشاره آلودگی هوا میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای پاک برخی مناطق اصفهان ارمغان باران
  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد