Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 49 بیمار جدید دیگر با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در این باره اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 49 بیمار دیگر تعداد افراد بستری در استان به 195 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ فردی مبتلا به این ویروس فوت نکرده است.

ارداقیان تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در حال حاضر 61 نفر و بیماران بدحال نیز 8 نفر است که در این مدت تعداد 44 نفر از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 44 هزار و 312 نفر در بیمارستانها بستری شدند و افراد فوتی نیز به 2 هزار و 644 نفر رسیده است.

ارداقیان یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا 124 هزار و 189 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 20 هزار و 649 نفر بوده است.

وی اظهارداشت: همچنین تعداد 35 هزار و 538 نفر از بیماران کرونایی پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین افزود: میزان واکسیناسیون افراد بالای 12 سال نیز به 91.61 درصد رسیده است.

به گفته ارداقیان همچنین 77.14 درصد جمعیت بالای 12 سال استان در دو نوبت واکسینه شده اند.

وی اظهارداشت: تاکنون بیش از یک میلیون و 789 هزار و 601 دز واکسن در استان تزریق شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ویروس دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون علوم پزشکی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟