Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای کهیگلویه و بویراحمد از کسب ۷ مدال رنگارنگ تیم هیأت استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات دوومیدانی پیوند اعضاء قهرمانی کشور خبر داد.

سید محمود سعیدی گفت: رقابتهای دوومیدانی بیماران خاص و پیوند اعضای کشور به میزبانی استان فارس در شهر شیراز روزهای ۹تا ۱۲آذرماه با حضور ۲۲ استان و ۱۳۰ ورزشکار برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کسب ۵ مدال طلا، ۱مدال نقره و ۱ مدال برنز توسط ورزشکاران هیأت استان در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: در این مسابقات فرزاد آرانیان در پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب توپ ۳ مدال طلا و در پرتاب دیسک ۱ مدال نقره، علی سینا صیادی نژاد در ماده ۲۰۰ متر مدال طلا و در ماده ۴۰۰ متر مدال برنز و جلال شرفی بیاره در پیاده روی ۵۰۰۰ متر مدال طلا را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، رئیس هیات بیماران خاص و پیوند اعضای کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش کهگیلویه وبویراحمد ،ورزشکاران هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان، مربیان، سرپرستان تیم دوومیدانی استان در این مسابقات، از زحمات و پیگیری‌های مریم سهرابی نایب رئیس هیات استان در اعزام این تیم به این رقابتها تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد بيماران خاص بیماران خاص و پیوند اعضای کهگیلویه و بویراحمد مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم